شناسهٔ خبر: 47069838 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

کرونا جان ۴ کهگیلویه و بویراحمدی را گرفت

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ کهگیلویه و بویراحمد به ۶۱۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان‌پناه» عصر امروز اظهار کرد: هم اکنون 416 بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که از این تعداد، 178 نفر مبتلای قطعی و 27 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 41 هزار و 177 مورد گزارش شده است.

 

وی اضافه کرد: از 448 نمونه پی سی آر دریافت شده، حدود 29 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مربوط به بویراحمد، دنا، کهگیلویه و گچساران هستند.

 

یزدان پناه خاطرنشان کرد: شیوع بیماری در استان در وضعیت نزولی قرار دارد و موج از  قله عبور کرده، لذا با توجه به گونه‌های جدید هندی و آفریقایی در ایران لازم است دستورالعمل‌های بهداشتی در استان  رعایت شود، از حضور در هر نوع تجمع و دورهمی پرهیز شود و از سفر به سایر استانها خودداری نمایند تا شاهد موج جدید بیماری دراستان نباشیم .

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: لازم است که گروه‌های واجد شرایط واکسیناسیون با هماهنگی با مراکز بهداشتی و درمانی در زمان و مکان مشخص مراجعه نمایند تا واکسیناسیون آنها انجام شود.

پایان پیام/82

نظر شما