شناسهٔ خبر: 47069814 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

ابنا شهرستان‌ها . گرگان

یکی از میادین استان گلستان به نام «روز قدس» نام‌گذاری می‌شود

ابنا

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های تبیینی رسانه ملی از دیگر برنامه‌های روز قدس است، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این روز نامگذاری یکی از میادین به نام «روز قدس» است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ حجت‌الاسلام و المسلمین «احمدرضا احمدی» امروز پنج‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز قدس از ۴۰ سال گذشته تاکنون به صورت حضوری برگزار شده است اما در ۲ سال اخیر به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا از این عمل محروم بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: شورای برنامه‌ریزی هماهنگی تبلیغات اسلامی طبق تاکید مقام معظم رهبری و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سال جاری همانند سال گذشته به دلیل شیوع و پیک چهارم بیماری کرونا راهپیمایی حضوری برگزار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: راهپیمایی خودرویی و موتوری به مانند راهپیمایی فیزیکی برگزار نمی‌شود و ممنوع اعلام شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی با بیان اینکه در این روز تلاش می‌کنیم برنامه‌هایی را با بهره‌مندی از توان فضای مجازی جایگزین نماییم، افزود: با همکاری و هماهنگی برخی از مراکز رسانه‌ای استان از طریق فضای مجازی به تبلیغ این حمایت معنوی می‌پردازیم.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره‌ای تخصصی از سوی مجموعه رسانه‌ای سراج برنامه‌ریزی شده است، گفت: آثار ارسالی می‌تواند با موضوع روز جهانی قدس برای شرکت در این جشنواره ارسال شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: به مناسبت روز جهانی قدس تولید کلیپ، ارسال پیامک و... برای استفاده در فضای مجازی تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع اقلام تبلیغی و فرهنگی در سطح وسیع در ۱۴ شهرستان در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: در روز قدس پرچم فلسطین در میادین شهر به اهتزاز در خواهد آمد و پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا به آتش کشیده می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های تبیینی رسانه ملی از دیگر برنامه‌های روز قدس است، اذعان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این روز نامگذاری یکی از میادین به نام «روز قدس» است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با این روز، دل‌نوشته‌های دانش‌آموزان گلستانی در بستر شبکه شاد برای رساندن آن پیام‌ها به نوجوانان و جوانان فلسطینی نگارش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه در مناطق اهل‌سنت با همکاری مرکز بزرگ اسلامی و شورای هماهنگی به موضوع روز قدس پرداخته می‌شود، اذعان کرد: برنامه‌هایی در سطح مساجد به تبیین مبانی و علت بزرگداشت روز جهانی قدس برپا می‌شود.

---------------------

پایان پیام/۳۴۴

نظر شما