شناسهٔ خبر: 47069607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار آذربایجان‌غربی:

استیفای حقوق ملت فلسطین همواره در راس مطالبات مردم ایران قرار دارد

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با گرامیداشت روز جهانی قدس، استیفای کامل حقوق ملت فلسطین و آزادی قدس شریف را همواره در راس مطالبات مردم مسلمان ایران عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در پیامی که در آستانه روز جهانی قدس صادر کرد، آورده است: حضرت امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس مسیر معادلات دنیای استکبار را به هم ریخت؛ این ابتکار جاویدان، ظلمِ وارد شده بر مردم فلسطین را هر ساله به جهانیان یادآوری می‌کند. این تدبیر جهانی تبدیل به نمادی برای مبارزه با ظلم توسط تمام آزادی‌خواهان جهان و موجب وحدت بیشتر مسلمانان با آرمان مشترک آزادی قدس شریف شده است.

در ادامه این پیام تاکید شده است: راهپیمایی جهانی روز قدس در هر سال موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می زند و امسال نیز اگر چه به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی، راهپیمایی سراسری روز قدس برگزار نمی‌شود اما به طور قطع استیفای کامل حقوق ملت فلسطین و آزادی قدس شریف همواره در راس مطالبات مردم مسلمان ایران قرار دارد.

استاندار آذربایجان غربی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مسلمان استان و ادای احترام به روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تجدید پیمان با رهبر حکیم و فرزانه جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، تأکید کرده است که مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران خواهد بود.

به گزارش ایرنا، فردا که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امسال است، نظیر سال های گذشته به عنوان روز جهانی قدس گرامی داشته می شود.

امسال به علت تداوم شیوع بیماری کووید ۱۹، راهپیمایی سراسری و خودرویی در روز قدس برگزار نمی شود ولی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، این روز گرامی داشته خواهد شد.

نظر شما