شناسهٔ خبر: 47069430 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

چلسی به دنبال فروش دو مدافع خود

چلسی در بازار نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۱ دو مدافعش را خواهد فروخت.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - باشگاه چلسی در ابتدای فصل جاری بر خلاف مشکلات مالی ناشی از پاندمی کرونا که تمام باشگاه‌ها را درگیر خود کرده است، در بازار نقل و انتقالات تابستانی فعال و پرهزینه بود و حالا برای حضور مجدد در این بازار به فکر فروش ۲ بازیکن خود افتاده است که یکی مارکوس آلونسو و دیگری امرسون پالمیری است.

در همین راستا سایت گل خبر داد؛ آبی‌های لندن در ابتدای فصل در پست دفاع چپ مارکوس آلونسو و امرسون پالمیری را در اختیار داشتند، اما احساس نیاز لمپارد در ابتدای فصل باعث شد تا بن چیلول، مدافع چپ تیم ملی انگلیس را با مبلغ ۵۰ میلیون پوند (۷۰ میلیون دلار) از لسترسیتی به خدمت بگیرند. پس از اخراج لمپارد و اوایل حضور توخل در استمفوردبریج، آلونسوی اسپانیایی روز‌های خوبی داشت و چیلول را از ترکیب خارج کرده بود، اما مدافع انگلیسی کم کم جایگاه خود را پس گرفت و به یار ثابت ترکیب این تیم لندنی بدل شد.

چلسی در پایان هفته سی‌وچهارم لیگ‌برتر انگلیس با ۶۱ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و برای کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های لسترسیتی و وستهم رقابت نزدیکی دارد. شاگردان توخل با پیروی مقابل رئال مادرید در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری به فینال صعود کردند و باید در تاریخ ۸ خرداد در ورزشگاه المپیک آتاتورک استانبول به مصاف منچسترسیتی بروند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما