شناسهٔ خبر: 47069361 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون کرونا در زنجان راه‌اندازی می شود

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون راه‌اندازی خواهد شد، گفت: این مرکز نیازمند ۳۰ مرکز با حداقل ۵۰ نفر نیروی انسانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: در حوزه بهداشت به دلیل بیماری کرونا به ویژه واکسیناسیون کودکان تعطیل نشده و به خوبی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی از سالمندان از تزریق واکسن جلوگیری می‌کنند، اظهار کرد: واکسیناسیون اجباری نیست اما باید اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تغییر رنگ در شهرستان‌های استان وجود دارد، گفت: دوباره محدودیت‌ها در استان تداوم می‌یابد.

قزلباش به واکسیناسیون عمومی اشاره کرد و افزود: احتمال افزایش واکسیناسیون طی ماه‌های آینده برای چندین میلیون نفر در کشور فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه مرکز تجمیعی برای واکسیناسیون نیز راه‌اندازی خواهد شد، گفت: این مرکز نیازمند ۳۰ مرکز با حداقل ۵۰ نفر نیروی انسانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه روزانه ۴۳ خدمت در سیستم بهداشتی و درمانی استان زنجان ارائه می‌شود، افزود: نباید به دلیل بیماری کرونا خدمات درمانی و بهداشتی تعطیل شود.

قزلباش تصریح کرد: برای رسیدن به ایمنی در برابر بیماری کرونا باید ۶۰۰ هزار زنجانی واکسن کرونا دریافت کنند.

نظر شما