شناسهٔ خبر: 47069332 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجهیز بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک به دستگاه سی تی اسکن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: دستگاه سی تی اسکن جدید و پیشرفته در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حاشیه آیین بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن اندیمشک که با حضور فرماندار این شهر برگزار شد، گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن جدید و پیشرفته با نام تجاری زیمنس آلمان ۲۰۲۰ در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک با حضور فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی انجام شد.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مراجعه کنندگان، این دستگاه با پیگیری نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی جهت رفاه حال شهروندان تهیه و امروز به طور رسمی به بهره برداری رسید و در اختیار عموم قرار گرفت.

ابول نژادیان بیان داشت: همزمان محل جدید احداث بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی در مرکز شهر اندیمشک مشخص شد و بیمارستان ۳۲ تختخوابی امام رضا (ع) شهر بیدروبه پس از پایان ماه مبارک رمضان به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/گ

نظر شما