شناسهٔ خبر: 47069320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در کرمان

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (ع) کرمان، از توزیع هزار پرس غذای گرم به مناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) در بین نیازمندان کرمانی، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین رحمانی مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (ع) کرمان گفت: از ابتدای شروع ماه پر فضیلت رمضان تاکنون بالغ بر ۳ هزار پرس غذای گرم و ۳ هزار قرص نان در بین نیازمندان شناسایی شده در کرمان توزیع شده است.

او با اشاره به اینکه امروز در پنجمین مرحله از طبخ و توزیع غذای گرم، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد، افزود: درمراحل قبل در طی ماه مبارک رمضان، خیران برخی از غذا‌ها را پس از طبخ در اختیار خادمیاران برای توزیع بین نیازمندان، قرار می‌دادند.

مسئول کانون خادمیاران رضوی بقیه الله کرمان به برخی از همت‌های این کانون اشاره کرد و گفت: همچنین به مناسبت ماه مبارک رمضان به منظور تشویق روزه اولی‌ها برای آنان جشن عبادت برگزار و همچنین کار‌هایی نظیر توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی حاوی ۹ قلم موادغذایی شامل، ربع گوجه فرنگی، قند، روغن، حبوبات، برنج، ماکارونی وغیره در بین نیازمندان انجام شده است.

او با بیان اینکه این طرح ادامه دارد، گفت: سایر کمک‌ها و خدمات متعدد دیگر به همت کانون خادمیاران رضوی بقیه الله (ع) ادامه خواهد داشت.

رحمانی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا بالغ بر ۴ هزار قرص نان در بین نیازمندان کرمانی توزیع شده است، گفت: این اقدامات خیرخواهانه با همت خیران  در کرمان انجام شده است.

انتهای پیام/ی

نظر شما