شناسهٔ خبر: 47069305 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سولسشر:

گرین‌وود هرگز بابت نیمکت‎‌نشینی بداخلاقی نکرده است

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، از رفتار حرفه ای میسون گرین‌وود، ستاره نوجوان این تیم، تمجید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر می گوید که میسون گرین وود هرگز به خاطر اینکه در طول این فصل اغلب مجبور شده روی نیمکت بنشیند، اخم و تخم نکرده است و سرمربی یونایتد اخلاق حرفه ای این محصول آکادمی باشگاه را به شدت تحسین کرد.

ستاره 19 ساله شیاطین سرخ در این فصل تنها در 19 بازی در لیگ برتر از ابتدا به زمین رفته است و در لیگ اروپا نیز در نقش بازیکن ذخیره ظاهر شده است.

 

 

او البته با این وجود توانسته در گل های یونایتد سهیم باشد و شهرتی به عنوان ذخیره طلایی و فوق العاده شیاطین سرخ برای خود دست و پا کرده است. سولسشر نیز از اینکه این ستاره با استعداد و آینده دار یونایتد هر چه را که از او خواسته شود با جان و دل می پذیرد، بسیار خشنود است.

سولسشر درباره مشکلاتی که به دلیل حضور تعداد زیادی از بازیکنان با استعداد در این تیم، در انتخاب یازده بازیکن یونایتد در هر بازی دارد، صحبت کرده است.

سولسشر گفت: "هر بازی دشوار است چرا که من بازیکنانی دارم که احساس می کنم شایسته رفتن به زمین و بازی کردن هستند اما این برای ما یک امتیاز است چرا که بازیکنان خوب بسیاری را در اختیار داریم.

اما این همچنین برای بازیکنانی که مجبور می شوند کنار بنشینند و منتظر فرصتی برای رفتن به زمین باشند، یک جنبه منفی نیز هست.

به نظرم رفتار اخیر میسون به خوبی نشان داده است که او چه مدل انسان و بازیکنی است. وقتی من از او می خواهم که بازی را از روی نیمکت شروع کند، او هرگز بداخمی نکرده است. او برابر رم و تاتنهام به زمین رفت و در هر دو بازی گل زد و اخلاق و منش فوق العاده ای را برای تیم نشان داد."

 

 

گرین وود در این فصل در تمام رقابت ها 47 بار برای منچستریونایتد به زمین رفته است و ثابت کرده که برای سولسشر مهره ارزشمندی است.

در این 47 حضور در زمین گرین وود توانسته 10 گل به ثمر برساند و پنج پاس گل نیز بدهد. این آمار البته در مقایسه با آمار او در فصل گذشته افت داشته است. ستاره 19 ساله یوناید در فصل گذشته 17 بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده بود.

 

 

نظر شما