شناسهٔ خبر: 47069296 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

کرونای هندی به یک استان دیگر هم رسید

فارس : رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با تأیید و اعلام وزارت بهداشت، نمونه آزمایش کرونای هندی سه نفر از ۲۱ تبعه خارجی که در بوشهر در قرنطینه قرار دارند مثبت اعلام شد.

صاحب‌خبر -

 سعید کشمیری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان بوشهر نزولی شده است و شاهد کاهش بستری‌های روزانه هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و در این مدت ۸۲ بیمار نیز با حال خوب از این بخش‌ها مرخص شدند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر افزود: در حال حاضر ۳۴۷ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۴۳ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۱۲ نفر در وضعیت حاد بیماری هستند.

وی توضیح داد: طی ۲۴ ساعت اخیر متاسفانه ۷ بیمار کرونایی در استان بوشهر فوت کردند و با این حساب تاکنون هزار و ۷۳ نفر در استان به خاطر کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری عنوان کرد: ۱۹ تبعه هندی و ۲ تبعه پاکستانی از دو هفته پیش وارد استان بوشهر شده بودند که آزمایش‌های کرونای آنها انجام که ۹ نفر مبتلا به کرونا شناسایی شدند و پس از اعلام نتیجه کرونای این افراد بلافاصله قرنطینه آنها آغاز شد و آزمایش‌های پیشرفته نیز از این افراد صورت گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با تأیید و اعلام وزارت بهداشت، نمونه آزمایش کرونای هندی سه نفر از ۲۱ تبعه خارجی که در بوشهر در قرنطینه قرار دارند مثبت اعلام شد که با تصمیم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر همه ۲۱ نفر تبعه خارجی، تا کسب بهبودی کامل در شرایط شدید قرنطینه قرار گرفته‌اند.

نظر شما