شناسهٔ خبر: 47069266 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مرگ سه نفر در چاه آب / کشف انواع کالای قاچاق در لارستان

مهم‌ترین حوادث ۱۶ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق خودرو در دام پلیس مرودشت

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت از شناسایی و دستگیری سارق خودرو هنگام سرقت در یکی از خیابان‌های این شهر خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد این شهرستان هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های سطح شهر متوجه حرکات مشکوک فردی شدند که در حال بازکردن درب یک دستگاه خودرو پراید بود.

او افزود: ماموران بلافاصله در یک اقدام ضربتی این فرد را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند که وی در بازجویی‌های اولیه اعتراف کرد که قصد سرقت خودرو را داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با اشاره به این که در این خصوص پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد، به شهروندان توصیه کرد: هنگام پارک خودرو و ترک آن اقدامات باز دارنده برای پیشگیری از سرقت وسیله نقلیه را به کار گیرند و به هشدار‌های پلیس توجه داشته باشند.

کشف انواع کالای قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس وکشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی بیان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای مبارزه با کالای قاچاق، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲۸۴ ثوب انواع پوشاک، ۱۷۱ جفت کفش و ۲۲۵ قوطی شامپو قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شد.

 مرگ سه نفر در چاه آب 

فرمانده انتظامی شهرستان قیرو کارزین گفت: ۳ نفر که برای لایروبی درون یک چاه ۲۰ متری رفته بودند، جان خود را از دست دادند.

سرهنگ حمیدرضا صالحی فرد اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه منجر به فوت، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که شخصی ۳۴ ساله به منظور لایروبی به داخل یک چاه ۲۰ متری رفته و دو نفر دیگر نیز زمانی که از وی خبری نشده است، به درون چاه رفته اند که متاسفانه هر ۳ نفر به علت کمبود اکسیژن درون چاه جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین با بیان اینکه اجساد از چاه خارج و به سردخانه انتقال داده شد، از شهروندان خواست همواره نکات ایمنی را رعایت کنند و در صورت وقوع حادثه ضمن حفظ خونسردی باآتش نشانی، اورژانس و پلیس تماس بگیرند.

پرواز بالگرد لامرد برای نجات مصدوم اشکنانی

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای لامرد گفت: بیمار ۴۶ ساله از اهالی اشکنان لامرد که بر اثر تصادف رانندگی نیاز به اعزام فوری به بیمارستان پیوند اعضای صدرا در شیراز داشت با یک فروند هلی کوپتر از فرودگاه شهدای لامرد به شیراز منتقل شد.

سهراب عزیزی افزود: از ابتدای سال جدید این چهارمین مصدومی است که با امداد هوایی و هماهنگی فرودگاه بین المللی شهدای لامرد به مراکز درمانی در مرکز استان فارس منتقل شده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما