شناسهٔ خبر: 47069240 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مشکل نوررسانی مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) اراک برطرف شد

اراک - ایرنا - رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مشکل نورسانی مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) حل شد و مسابقات تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد همتی عصر پنجشنبه افزود: تاکنون اعتباری خارج از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان برای تکمیل و بازسازی مجموعه‌های ورزشی امام خمینی (ره) اراک و شهید چمران ساوه تخصیص نیافته است و تمامی اقداماتی که در راستای آماده سازی این مجموعه‌های ورزشی انجام شده از منابع داخلی اداره کل در سال های ۹۸ و ۹۹ تخصیص یافته است.
وی بیان کرد: مجموعه شایان برق اراک که از تولید کنندگان موفق داخلی و بومی استان است در راستای نوررسانی ۲ ورزشگاه با این اداره کل همکاری داشته اما خواستار تعجیل در پرداخت مطالبات خود هستند.
رئیس روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در ادامه افزود : این اداره کل در نشست‌های مختلف از باشگاه آلومینیوم سازی خواسته است که با توجه به حضور مستمر این باشگاه در فوتبال کشور در قالب پروژه مشارکت به ازای پرداخت هزینه ها برابر قوانین و مقررات اصل ۴۴ قانون اساسی، نگهداری استادیوم را خود برعهده بگیرد که به دلیل بی توجهی مسئولان باشگاه، این موضوع مغفول مانده در صورتی که بسیاری از باشگاه های کشور به‌ عنوان یکی از سرمایه های اصلی و پایدار خود استادیوم های ورزشی را در اختیار گرفته و با برنامه ریزی های بلند مدت خود در جهت توسعه فوتبال و رشته های دیگر از آن بهره برداری می‌کنند.
همتی تاکید کرد: توافقات لازم با شرکت شایان برق از سوی اداره کل ورزش و جوانان انجام شده و هیچ مشکلی در خصوص نوررسانی ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک وجود ندارد. 
ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک سال ۱۳۸۶ بهره‌برداری شد و اکنون تیم لیگ برتری آلومینیوم اراک مسابقات و تمرینات خود را در آن آنجا می‌دهد.

نظر شما