شناسهٔ خبر: 47069092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در بسته ورزشی شانزدهم اردیبهشت ایرنا می‌خوانید؛

اضطراب وزنه‌برداری ایران در روز انتخاب آزمون به عنوان جانشین هالند

تهران- ایرنا- خروجی گروه ورزش ایرنا در روز شانزدهم اردیبهشت‌ماه شاهد اخبار متنوعی بود که برای مخاطبان جذابیت‌های لازم را خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این اخبار در ۲ دسته اخبار فوتبالی و منهای فوتبال در خروجی سرویس ورزشی ایرنا قرار گرفت. در بخش فوتبالی اخبار ایرنا ۲ موضوع اخبار لژیونرها و پرونده مارک ویلموتس بلژیکی دارای بیشترین فراوانی بود.

بیانیه فدراسیون فوتبال درباره سند زدن ساختمان این فدراسیون و باشگاه پرسپولیس به نام شرکت‌های شستا از مهمترین اخباری بود که روز شانزدهم منشر شد. متن کامل این بیانیه در لینک آمده است. 

البته داستان پرونده مارک ویلموتس و طلب او از فدراسیون تنها به بدهی های داخلی منتهی نشد بلکه امروز خبری در رسانه ها منتشر شد که فدراسیون محکوم به پرداخت ۳۶ میلیارد تومان به دستیاران ویلموتس شده است.

متن مصاحبه غلامرضا رفیعی در این زمینه در لینک قابل مشاهده است.

در روز شانزدهم اردیبهشت ماه همچنین اخباری از لژیونرها در خروجی ایرنا قرار گرفت و این اخبار بیشتر بر محمور انتقال «سردار آزمون» مهاجم ایرانی تیم زنیت به تیم‌های بزرگ اروپایی بود. خبر سردار جانشین هالند در دورتموند  در لینک قابل ملاحظه است. 

تیم فوتبال ماریتیمو در حضور بازیکنان ایرانی خود در دیدار خانگی مقابل ژیل‌ویسنته با نتیجه یک بر صفر شکست خورد، این عنوان خبری از فعالیت لژیونرهای ایرانی در لیگ فوتبال پرتغال بود. متن این خبر در لینک زیر آمده است. 

فدراسیون فوتبال اعلام کرد فینال مسابقات جام حذفی فوتبال ایران اواخر مردادماه برگزار می شود. متن این خبر که با تیتر «زمان برگزاری فینال جام حذفی؛ اواخر مردادماه» منتشر شده در لینک آمده است. 

«درخشان: امتیاز بازی‌های رو در رو نقش مهمی در قهرمان لیگ فوتبال دارد» عنوان مصاحبه از سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران است که به بررسی هیجان لیگ در هفته‌های پایانی لیگ برتر پرداخت. متن این مصاحبه در لینک قابل مشاهده است. 

انتقاد از شیوه جدایی فراز کمالوند در مصاحبه‌ای با تیتر «فنونی‌زاده: شیوه جدایی کمالوند از استقلال صحیح نبود» بررسی شده است. برای مشاهده کامل متن  این مصاحبه به لینک مراجعه کنید.

«استقلال لیگ قهرمانان را فراموش کند» عنوان مصاحبه‌ای از «پرویز برومند» دروازه‌بان سابق استقلال بود که متن کامل آن در لینک منتشر شده است. 

تغییر امتیاز گزینشی‌های المپیک در رشته وزنه‌برداری از مهمترین اخبار غیر فوتبالی بود که با تیتر «تغییر امتیاز گزینشی‌های وزنه‌برداری، مرادی و رستمی از توکیو دور شدند» در لینک زیر قابل مشاهده است.  

همچنین گروه ورزش ایرنا در این روز میزان شانس سهراب مرادی و کیانوش رستمی را با فرمول جدید محاسبه کرده است. برای مشاهده این گزارش به لینک مراجعه کنید. 

جراحی زانو کیاقدمی از دیگر اخباری بود که در حوزه وزنه‌برداری در سایت ایرنا منتشر شد. لینک این خبر 

کسب مدال طلا امیر جعفری در مسابقات جام جهانی تایلند از دیگر اخباری بود که متن آن در لینک زیر آمده است. 

یکی از پرتکرارترین خبرهای روز شانزدهم اردیبهشت مربوط به ورزش‌های آبی بود. جایی که نتایج کامل رقابت قایقرانان ایرانی در مسابقات تایلند و ژاپن بازتاب داده شده است.

گلایه رییس فدراسیون قایقرانی از میزبانی تایلندی‌ها با تیتر «سهرابیان: قایقرانان در تایلند به نام قرنطینه از تمرین محروم بودند» در لینک زیر قابل دسترسی است. 

در این روز علی آقامیرزایی توانست نخستین سهمیه قایقرانی برای حضور در توکیو را کسب کند. 

«فرزام: به کسب سهمیه روئینگ در مسابقات ژاپن امید دارم» عنوان مصاحبه‌ای بود که متن آن را در لینک  با هم می‌خوانیم. 

تمجید مربی آقامیرزایی از این ورزشکار از دیگر اخباری بود که متن آن در لینک قابل مشاهده است. 

بیانیه وزارت ورزش و سازمان بسیج ورزشکاران در حمایت از آرمان های انقلاب و روز قدس از دیگر اخباری بود که روز پنج‌شنبه در خروجی گروه ورزش قرار گرفت. متن بیانیه وزارت ورزش در لینک آمده است. 

همچنین متن بیانیه سازمان بسیج ورزشکاران در لینک زیر قابل مشاهده است. 

نظر شما