شناسهٔ خبر: 47068945 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

عباس آقایی در گفت‌وگو با خبرورزشی:

بازی نقش جهان ال کلاسیکوی ایران است/ قهرمان از دل این مسابقه بیرون می‌آید

عباس آقایی بازیکن سابق سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران بازی این دو تیم را با مسابقات رئال مادرید و بارسلونا مقایسه می کند.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی- در سال‌های گذشته تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران بازیکنان مشترک زیادی داشته اند. بازیکنانی همچون ادموند بزیک، محسن بنگر، سید جلال حسینی، محمد نوری، رحمان احمدی و... که سابقه بازی در هر دو تیم را دارند. یکی از این بازیکنان عباس آقایی است.‌هافبک سابق سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران که در آستانه دیدار حساس دو تیم با خبرورزشی گفت‌وگو کرده است.

 برخی کارشناسان معتقدند سرنوشت قهرمانی لیگ برتر در گروی بازی سپاهان و پرسپولیس است. با این حرف موافقی؟
 ۱۰۰ درصد موافقم و حتی معتقدم این دیدار ال کلاسیکوی ایران است.

جدا؟!
 بله، دو تیم تهرانی و اصفهانی در مقیاسی کوچک تر از رقابت رئال مادرید و بارسا برای قهرمانی می‌جنگند و بازی روز یکشنبه بسیار تعیین کننده خواهد بود.

 استقلال، تراکتور و فولاد و بقیه تیم‌ها چه طور؟
 با تمام احترامی‌که برای این تیم‌ها قائلم فکر می‌کنم امسال رقابت برای قهرمانی لیگ برتر بین دو تیم سپاهان و پرسپولیس باشد.

 چرا؟
پرسپولیس که با فوتبال خود در چند سال اخیر حرف اول را در ایران زده است و دیده اید در آسیا هم تبدیل به یک قدرت شده است. از آن طرف سپاهان هم تیمی‌است که با حضور محمدرضا ساکت و محرم نویدکیا کنار یکدیگر توانسته است صدرنشین لیگ برتر شود. این دو تیم به نظرم پتانسیل بالایی دارند و حتی می‌توانم بگویم به احتمال زیاد قهرمان لیگ بیستم از دل همین مسابقه بیرون خواهد آمد.

پیش بینی شما چیست؟ فکر می‌کنید سپاهان برنده شود یا پرسپولیس؟
 واقعا این مسابقه را نمی‌توان پیش بینی کرد ولی فکر می‌کنم هر تیمی‌در این مسابقه اشتباه کمتری داشته باشد برنده خواهد شد.

برگ برنده دو تیم چیست؟
 پرسپولیس یک تیم واقعی است و سپاهان هم نشان داده تیمی‌تاکتیکی است و خیلی به ستاره وابسته نیست. هر دو تیم دارای خط حمله زهرداری هستند اما اینکه بگوییم ستاره یا برگ برنده واقعا نمی‌توان اسم خاصی آورد.

 سورپرایز لیگ بیستم چه تیمی‌یا بازیکن و مربی بوده است؟
سورپرایز خاصی نداشتیم و حتی می‌توانم بگویم دوباره به پدیده‌های سابق روی آوردیم. سپاهان با سجاد شهباززاده یا پرسپولیس مجددا مهدی ترابی را فراخواند و چیز خاصی ندیدم. با این وجود شاید ظهور یک اوت انداز جدید به اسم نادرمحمدی در پیکان یک جورهایی شگفت انگیز و سورپرایز بوده است.

نظر شما