شناسهٔ خبر: 47068459 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در استان مرکزی بلامانع اعلام شد

اراک- مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در استان مرکزی از جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه بلامانع اعلام شد.

صاحب‌خبر -

‌عابد حقدادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی، فعالیت اماکن و باشگاه‌های ورزشی در استان مرکزی در شهرستان‌های نارنجی از فردا بلامانع خواهد بود و این فعالیت مطابق آخرین دستورالعمل ابلاغی اداره کل ورزش و جوانان استان صورت می‌گیرد.

وی افزود: انتظار می‌رود که مدیران باشگاه‌های ورزشی، مراجعین به اماکن ورزشی و ورزشکاران با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب ستاد کرونا همکاری و تعامل لازم را داشته باشند تا شاهد کاهش روند ابتلاء به کرونا در استان مرکزی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی عنوان کرد: در حال حاضر نیاز ورزش همگانی در جامعه بیش از گذشته احساس می‌شود و کم تحرکی، اعمال قرنطینه‌ها و شرایط خاصی که در اثر پاندمی کرونا به وجود آمده، باعث توجه بیش از گذشته به ورزش همگانی در اقشار مختلف جامعه شده است.

حقدادی در پایان بیان کرد: نظارت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان هیأت‌های ورزشی، ادارات شهرستانی و بازرسین ما از اماکن ورزشی به قوت ادامه خواهد داشت و امیدواریم که همه عزیزان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی پیشگام و پیش‌قدم باشند.

نظر شما