شناسهٔ خبر: 47068143 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان:

گرانفروشان سیمان براساس قانون مجازات می‌شوند

بیرانوندی گفت: با همکاری گشت‌های سیار پایش و رصد بازار سیمان، با گرانفروشان و متخلفان در این رابطه برخورد قانونی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت الله بیرانوند مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان به اختصاص شعب سیار پایش و رصد بازار سیمان در سراسر شهر‌های استان اشاره کرد و گفت: با هرگونه گرانفروشی برخورد شدید قانونی صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه کنترل و پایش قیمت مصالح ساختمانی به ویژه سیمان در دستور کار دستگاه‌های کاشف و ناظر قرار گرفته، اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، قیمت هر کیسه سیمان در بازار ۳۶ هزار ۵۰۰ تومان اعلام کرده و هرگونه گرانفروشی در خصوص این محصول تخلف است.

بیرانوند رسیدگی به پرونده‌هایی که افراد حقیقی و حقوقی گزارش می‌کنند را رسالت اصلی تعزیرات حکومتی عنوان کرد و افزود: اتاق اصناف و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت متولی نظارت، پایش و کنترل قیمت‌ها در بازار را برعهده دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان، تصریح کرد: این اداره کل گشت‌های گسترده‌ای را در سراسر شهرستان‌ها اختصاص داده تا بر مراکز و واحد‌های توزیع سیمان نظارت داشته باشند و نمایندگان اتاق اصناف و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت حضور دارند.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه به منظور کنترل قیمت‌ها، برخورد شدید دستگاه‌های کاشف و ناظر بر بازار در دستور کار قرار گرفته است، ادامه داد: در همین راستا هر پرونده‌ای مبنی بر تخلف واحد صنفی به شعب تعزیرات حکومتی واصل گردد در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

بیرانوندی با تاکید بر اینکه این رویه برابر با وظایف قانونی و شرعی ناظران بر بازار و در راستای تاکید استاندار خوزستان در رابطه با کنترل قیمت مصالح ساختمانی انجام می‌شود، بیان داشت: قطعا نظارت‌های شبانه روزی تعزیرات حکومتی برای همکاری در کنترل قیمت‌ها در بازار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/گ

نظر شما