شناسهٔ خبر: 47067686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعال رسانه‌ای از اوگاندا:

رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط است

قم-ایرنا- یک فعال رسانه ای اهل اوگاندا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد، گفت: روز آزادی فلسطین فرا رسیده و هر روز شاهد تزلزل بیشتر رژیم صهونیستی هستیم و امید می‌رود در آینده نزدیک نابودی آن‌ها را از نزدیک مشاهده کنیم.

صاحب‌خبر -

آدام سبیالا روز پنجشنبه در ادامه دومین کنگره بین المللی قدس شریف در قم، افزود: همانگونه که همه می دانیم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نامگذاری کرده و این روز نماد حمایت از ملت مظلوم فلسطین است و همه وظیفه داریم به حمایت از آن ها به پا خیزیم.

وی با بیان این که امروز سکوت در برابر ظلم مستکبران هرگز جایز نیست، افزود: خیانت‌هایی که به ملت مظلوم فلسطین شده، هرگز قابل بخشش نخواهد بود.

 فعال رسانه ای از اوگاندا ادامه داد: صهیونیست ها نه نتها به ملت مظلوم فلسطین بلکه به همه ملت های جهان ظلم کرده اند و این ظلم آن ها ادامه دارد.

دومین کنگره بین المللی قدس شریف از روزسه شنبه با سخنرانی ۳۰  شخصیت علمی و فرهنگی از کشورهای ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس آغاز شده و تا عصرامروز پنجشنبه ادامه دارد./

نظر شما