شناسهٔ خبر: 47067656 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

سرپرست مدیریت عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۰ باید سرلوحه کار واحد‌ها قرار گیرد

امروز چهار شنبه، جلسه کمیته راهبری شرکت با حضور مهندس آسیابان سرپرست مدیریت عامل شرکت، مهندس امیرغلامی و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار گردید.

صاحب‌خبر -

به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان امروز چهار شنبه، جلسه کمیته راهبری شرکت با حضور مهندس آسیابان سرپرست مدیریت عامل شرکت، مهندس امیرغلامی و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار گردید.

مهندس آسیابان سرپرست مدیریت عامل شرکت نیز ضمن خسته نباشید و تقدیر از زحمات همه واحدها نکاتی را یادآور شد و از مدیران خواست در سال جاری نیز با همین جدیت فعالیت های خود را انجام دهند و بر انجام امور محوله در راستای تحقق اهداف شرکت و بازنگری ساختارها تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به وضعیت کنونی شرکت فولاد اکسین خوزستان و پروژه‌ های پیش روی این شرکت، اهداف استراتژیک سال ۱۴۰۰ باید سرلوحه همه واحد‌ها قرار گیرد.

در این جلسه عملکرد، درصد پیشرفت پروژه ها و برنامه واحدها در سال ۱۳۹۹ مورد پایش قرار گرفت و مدیران شرکت نیز به ارائه گزارشی از عملکرد واحد زیر مجموعه خود پرداختند.

همچنین میزان پیشرفت هر کدام از پروژه های در دست اجرا و موانع موجود مورد بررسی قرار گرفت و برای رفع موانع و به منظور تسهیل در اجرای هر چه سریعتر و بهتر این پروژه ها، راهکارهایی توسط مشاوران مدیرعامل و مدیران شرکت ارائه شد.

در ادامه گزارشی از بازنگری اهداف استراتژی شرکت در سال ۱۴۰۰ و اقدامات صورت گرفته در این باره ارائه شد.

 



 

نظر شما