شناسهٔ خبر: 47067479 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

اینچه درگاهی: روز قدس ،نماد اتحاد مسلمانان جهان است

رییس فدراسیون ژیمناستیگ اظهار داشت: جامعه ژیمناستیک کشور همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده است و وظیفه خود می‌داند که روز قدس را که نماد اتحاد مسلمانان است را گرامی بدارد.

صاحب‌خبر -
دکتر زهرا اینچه درگاهی در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در خصوص فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: جامعه ژیمناستیک کشور همیشه در کنار مردم مظلوم فلسطین بوده است و وظیفه خود می‌داند که روز قدس را که نماد اتحاد مسلمانان است را گرامی بدارد.

وی افزود: شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی نشان داد که مستکبران برای رسیدن به مقاصد شوم خود از هیچ تلاشی فروگذار نیستند؛ اما این اقدام ننگین آنها باعث شد مسلمانان و همه آزادی‌خواهان جهان متحدتر از قبل به دنبال خشکاندن ریشه ظلم باشند.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های فدراسیون ژیمناستیک در 4 سال گذشته، فعالیت در جهت حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده است که از آن جمله می‌توان به برگزاری و مشارکت در پویش کمک مومنانه به توصیه مقام معظم رهبری، تغییر نام اولین آکادمی ملی ژیمناستیک به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (یک روز پس از شهادت ایشان)، برگزاری یادواره این شهید بزرگوار با حضور مسئولان ورزشی و سیاسی کشور و همرزمانش و همچنین برگزاری مراسم تقدیر از خانواده‌ معظم شهدای و جانبازان جامعه ژیمناستیک کشور در هفته دفاع مقدس اشاره کرد. قطعا این برنامه‌ها در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود.

نظر شما