شناسهٔ خبر: 47067471 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امروز صورت گرفت؛

برگزاری کلینیک داوری و نشست هماهنگی هفته سوم لیگ برتر ساحلی

کلینیک داوری و نشست هماهنگی هفته سوم لیگ برتر ساحلی امروز در سالن همایش‌های هتل محل اقامت تیم‌ها شرکت کننده در این رقابت‌ها، برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که از 18 فروردین‌ماه با حضور 12 تیم آغاز شده است، از امشب در چارچوب دیدارهای هفته سوم، در یزد پیگیری خواهد شد.

کلینیک تئوری داوری هفته سوم لیگ برتر ساحلی عصر امروز (پنج‌شنبه) در سالن همایش‌های هتل مشیرالممالک یزد برگزار شد و نادر انصاری داور بین‌المللی و سرپرست داوران این رقابت‌ها، آخرین قوانین و مقررات داوری فدراسیون جهانی والیبال در رشته ساحلی را برای داوران قضاوت کننده در هفته سوم لیگ برتر ساحلی تشریح کرد.

بازدید از زمین مسابقه و بررسی ابعاد زمین، ارتفاع تور و دیگر استانداردهای مورد نیاز برگزاری مسابقات از دیگر برنامه‌های کلینیک داوری بود که بعد از دوره تئوری انجام ‌شد و داوران به همراه سرپرست، راهی زمین مسابقه شدند تا امکانات را بررسی کنند.

عوامل اجرایی، داوران و تیم‌های شرکت کننده در هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر ساحلی در هتل مشیرالممالک یزد اسکان یافتند که این هتل به دلیل سبک تاریخی آن، از مناطق دیدنی و گردشگری شهر یزد نیز محسوب می‌شود.

رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از نکات مورد تاکید مسئولین برگزاری مسابقات است و نماینده ستاد مقابله با کرونا استان یزد یادآوری کرد که هیچ فردی بدون همراه داشتن تست منفی کرونا اجازه حضور در مسابقات را ندارد.

همچنین در راستای رعایت پروتکل‌ها در زمان برگزاری مسابقات، تنها داوران و بازیکنان دو تیمی که مسابقه دارند، اجازه حضور در کنار زمین مسابقه را خواهند داشت و دیگر افراد مرتبط همانند مربیان، بازیکنان تیم‌ها دیگر و نفرات VIS و… از جایگاه‌های تعیین شده امکان مشاهده مسابقه را دارند. گفتنی است این رقابت‌ها با توجه به شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

همه چیز درباره هفته سوم در نشست هماهنگی 

صبح امروز نیز نشست هماهنگی مسابقات با حضور مسئولین برگزاری مسابقات، داوران و نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در سالن همایش هتل برگزار شد. درخواست برخی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات مبنی بر تغییر ساعت شروع مسابقات از 21 به 20 در این نشست مطرح و چون همه تیم‌ها با این موضوع موافقت نکردند، تصویب نشد.

مشخص شدن رنگ اول و دوم لباس تیم‌ها، قوانین جدید والیبال ساحلی، پخش زنده مسابقات از سایت و کانال‌های فدراسیون والیبال و… از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود که رنگ لباس اول و دوم تیم‌ها اینگونه تعیین شد.

موج سواران ساحل نوشهر (آبی و سرمه‌ای)، شهداب یزد (مشکی و فسفری)، ساوانا بهشهر (قرمز و زرد – سبز)، رعد پدافند تهران (سفید و آبی)، پیکان بندر دیر (آبی و زرد)، سروقامتان بابل (قرمز و زرد)، دریادلان بندر گناوه (سفید و آبی)، توپکا بابلسر (زرد – مشکی و آبی – قرمز)، مقاومت گلساپوش یزد (آبی – فسفری و قرمز)، وارنا شهر باران (آبی و زرد)، هورسان رامسر (زرد و مشکی) و منطقه آزاد چابهار (آبی و مشکی).

مسابقات هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر ساحلی در دو زمین ساحلی مجموعه ورزشی سلمان یزد برگزار خواهد شد که تا هتل اسکان تیم‌ها پنج دقیقه پیاده فاصله دارد.

مسابقات زمین اصلی (شماره یک) به صورت زنده و اختصاصی از طریق سایت، صفحه آپارات و یوتیوب فدراسیون والیبال با کیفیت Full HD نیز پخش می‌شود.

نگاهی به برنامه شب اول هفته سوم

برنامه دیدارهای نخستین شب هفته سوم لیگ برتر ساحلی بر اساس شماره زمین به قرار زیر است:

شهداب یزد – پیکان بندر دیر (بازی اول ساعت 21 زمین شماره دو و بازی دوم ساعت 23 و 15 دقیقه زمین شماره یک )

دریادلان گناوه – توپکا بابلسر (بازی اول ساعت 21 در زمین شماره یک و بازی دوم ساعت 23 و 15 دقیقه در زمین شماره دو )

رعد پدافند تهران – سروقامتان بابل (بازی اول ساعت 21 و 45 دقیقه زمین شماره دو و بازی دوم ساعت 24 در زمین شماره یک)

موج سواران ساحل نوشهر – مقاومت گلساپوش یزد (بازی اول ساعت 21 و 45 دقیقه در زمین شماره یک و بازی دوم ساعت 24 در زمین شماره دو)

ساوانا بهشهر – منطقه آزاد چابهار (بازی اول ساعت 22 و 30 دقیقه در زمین شماره یک و بازی دوم ساعت 24 و 45 دقیقه در زمین شماره دو )

وارنا شهر باران – هورسان رامسر (بازی اول ساعت 22 و 30 دقیقه در زمین شماره دو و بازی دوم ساعت 24 و 45 دقیقه در زمین شماره یک)

100 میلیون در انتظار تیم‌های اول تا چهارم

گفتنی است برای این دوره از رقابت‌ها، جایزه 100 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که در اختیار باشگاه‌ها قرار خواهد گرفت. بنابراین تیم اول مسابقات مبلغ 40 میلیون، تیم دوم مبلغ 30 میلیون، تیم سوم مبلغ 20 و تیم چهارم مبلغ 10 میلیون تومان دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

  • داورزنی: امروز نوبت واکسینه‌شدن اعضای تیم ملی والیبال بود/ آلکنو به‌زودی به ایران می‌آید
  • استارت پرسپولیس با پیروزی پرگل

نظر شما