شناسهٔ خبر: 47067121 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

واکنش به برخی ادعاها درباره دولت

یک منبع آگاه گفت: طرح ادعا علیه دولت، شخص رئیس‌جمهور یا دفتر ایشان از سوی کسانی که از دولت خارج می‌شوند، مسبوق به سابقه است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

در پی طرح برخی ادعاها از سوی یکی از مدیران سابق نهاد ریاست‌جمهوری در خصوص شرح وظایف و اختیارات مدیران ارشد دولت، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: طرح ادعا علیه دولت، شخص رئیس‌جمهور یا دفتر ایشان از سوی کسانی که از دولت خارج می‌شوند، مسبوق به سابقه است و این قبیل اظهارات عمدتا با انگیزه سهم‌خواهی از تحولات آینده صورت می‌گیرد.

وی با رد اظهارات مطرح شده درباره اختیارات رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور یا اختلاف او با معاون اول رئیس‌جمهور، بیان داشت: از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید، هم در دولت اول و هم در دولت دوم، شرح وظایف و اختیارات همه مدیران ارشد کشور کاملا روشن بوده است و اینگونه اظهارنظرها عاری از صحت و طرح دیرهنگام آن از سوی کسانی که قبلا مسئولیت داشته‌اند، نشانه عدم صداقت است.

این منبع آگاه تاکید کرد: بموجب قانون وظایف و مسئولیت‌های روشنی از سوی رئیس‌جمهور به معاون اول رئیس‌جمهور واگذار می‌شود که آقای دکتر جهانگیری با دقت این امور را در سالهای گذشته انجام داده‌اند.

وی افزود: در خصوص رئیس دفتر رئیس‌جمهور نیز تمامی مکاتبات، اقدامات و کنشگری‌های وی، بر اساس اختیارات تفویضی از سوی رئیس‌جمهور انجام می‌شود و طرح ادعاهای واهی در این زمینه فاقد اعتبار است.

این منبع آگاه، شخص رئیس‌جمهور را تنظیم‌گر و هماهنگ‌کننده روابط میان مدیران ارشد

برچسب‌ها:

نظر شما