شناسهٔ خبر: 47066276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت راه و شهرسازی | لینک خبر

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

تلاش و كار مضاعف بايد همچون گذشته سرلوحه كار راهداران باشد

مديركل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در بازدید از راه های روستایی شهرستان سوادکوه عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود لازم است بدون اتلاف وقت و با تلاش و كوشش دو چندان و پشتكار و همتی خلل ناپذير در مسیر ایمنی و ارتقا راه های استان بکوشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در بازدید از راه های روستایی شهرستان سوادکوه عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود لازم است بدون اتلاف وقت و با تلاش و كوشش دو چندان و پشتكار و همتی خلل ناپذير در مسیر ایمنی و ارتقا راه های استان بکوشیم.

نجفی در این بازدید که نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار سوادکوه حضور داشتند، عنوان کرد: یکی از مهمترین شاخصه های توسعه یافتگی در منطقه وجود شبکه حمل و نقل و جاده های ایمن و مناسب برای دسترسی و ارتباط با سایر مراکز است، راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می‌دهد.

وی در ادامه افزود: ایمن سازی راه روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌های این اداره کل را تشکیل داده که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و ... است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطر نشان ساخت: مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی وبه تبع تنوع فرآورده‌های کشاورزی، مسئله راه‌های مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریع‌تر، آسان‌تر و در عین حال ارزان‌ترین فرآورده‌ها به بازار مصرف یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ذهنی مسئولان استان و این اداره کل است.

نجفی ادامه داد: در سال گذشته ۵۵ کیلومتر راه‌های روستایی استان روکش آسفالت شد و در امسال نیز  بهسازی و روکش ۹۰ کیلومتر از راه های روستایی استان در دست اجراست.

وی در خاتمه طول راه های روستایی مازندران را بیش از ۷۸۰۰ کیلومتر عنوان کرد.

 

 

نظر شما