شناسهٔ خبر: 47066268 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت 15 سریال سیاوش کامل و قانونی

دانلود قسمت 15 پانزدهم سریال سیاوش، برای دانلود سریال سیاوش قسمت پانزدهم ۱۵ به ادامه مطلب مراجعه کنید و آن را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تاپ مدیا، سیاوش یک سریال ملودرام با رگه‌های تند اجتماعی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری می باشد که جدیترین سریال شبکه نمایش خانگی می باشد در این سریال پربازیگر بازیگرانی همچون همچون رضا کیانیان، میلاد کی مرام، مچید صالحی و ترلان پروانه توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

بازیگران سریال سیاوش

رضا کیانیان، امیر جعفری، میلاد کی مرام، پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، پرویز پورحسینی، مهران رجبی، نگار عابدی، شیوا ابراهیمی، دنیا مدنی، محیا دهقانی ، مجید صالحی ، گیتی قاسمی

برای دانلود قسمت 15 سریال سیاوش به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود سریال سیاوش قسمت 15

داستان سریال سیاوش

سیاوش یک کشتی ‌گیری است که پس از سال‌ها تلاش و کوشش به اردوی تیم ملی دعوت شده و حالا باید در مسابقات انتخابی المپیک شرکت هم کند. که متوجه می شود نامزدش مرجان، نیازمند عمل پیوند کبد است. سیاوش به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت هزینه های عمل پیش نصرت که یکی از میلیاردرها محسوب می شود می رود اما نصرت در ازای دادن پول از سیاوش می خواهد تا با مارال دخترش عقد کند…

درباره سریال سیاوش

سیاوش سریالی درام و اجتماعی با هنرنمایی میلاد کی‌مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه، سوگل خلیق، گیتی قاسمی، خسرو شهراز، علیرضا جعفری، محمدرضا صولتی، ناهید مسلمی، مهدخت مولایی، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، علی عامل هاشمی، مرجان اتفاقیان، الهام جدی، مرجان قمری و رویا جاویدنیا و نویسندگی پویا سعیدی و کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

یکی از تفریحات سالم که در کنار آن تجربه و دانش روز دنیا را نیز کسب خواهید نمود تماشا و دانلود فیلم و سریال‌ های ایرانی است که با عرف و شرع ما همخوانی داشته و تاثیر زیادی بر روی کیفیت زندگی ما دارد. ما در این مقاله به طور کلی اطلاعاتی را در مورد چهار سریال زیبا و معروف ایرانی را بیان نمودیم اما برای تماشای این سریال‌ها و پی‌بردن به جزئیات آن پیشنهاد می‌دهیم حتما به سایت معروف دانلود سریال ایرانی یعنی تاپ مدیا مراجعه کنید. در این سایت نه تنها این چهار سریال معروف را تماشا خواهید کرد بلکه می‌توانید بیشترین سریال‌های ایرانی جدید و قدیم حتی سریال‌های خارجی را نیز دانلود نمایید. به کمک این سایت به صورت شرعی و قانونی دانلود سریال ایرانی را انجام داده و به بهترین نحو با خاطری آسوده به تماشای این مجموعه‌های زیبا در کنار خانواده خود بپردازید.

دنیای فیلم و سریال در کشور ما روز به روز در حال پیشرفت بوده به طوری که هر روز شاهد درخشش هنرمندان بزرگ کشورمان در این زمینه هستیم. سریال‌های خانگی عالی با هنرمندی‌ معروفت‌ترین بازیگران و کارگردانان معروفی تولید شده‌اند که ما قصد داریم به مهمترین و زیباترین سریال‌های روز کشور اشاره کنیم. علاقمندان به سریال‌های ایرانی این فرصت طلایی را از دست نداده و این سریال‌های ماندگار را تماشا می‌کنند. دانلود سریال ایرانی با برترین سایت‌های معروف و معتبر با کیفیتی عالی صورت می‌پذیرد. سریال‌های ایرانی در نوع خود بی‌نظیر هستند، نه تنها در داخل کشور بلکه در خارج از کشور نیز بیننده‌های زیادی را به خود اختصاص داده است. هزاران سریال ایرانی در سال تولید میشوند.

 با مراجعه به وب سایت /https://tapmedia.ir  دسترسی آسانی به دانلود سریال ایرانی خواهید داشت  و آنها را با کیفیتی فوق‌العاده با حجم مناسب دانلود خواهید نمود.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما