شناسهٔ خبر: 47066045 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

حسام محمودی: کاش برای مرگ شاعرها هم کمی غمگین می‌شدید/ شبیه نگرانی‌تان برای گربه‌ها، گورِخرها و سگ‌ها..

رکنا: حسام محمودی بازیگر جوان سینما وتلویزیون ایران با درگذشت غریبانه قاسم آهنین جان شاعر خوزستانی گلایه کرد و گفت: کاش نگرانی شما برای شاعرها شبیه نگرانی برای گربه ها ،گورخرها وسگ ها بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه چهره ها رکنا، حسام محمودی بازیگر خوش نام و مشهور سینما، تئاتر و تلویزیون به سکوت هنرمندان در قبال درگذشت قاسم آهنین‌جان شاعر خوزستانی که روز گذشته دار فانی را وداع گفت، واکنش نشان داد و در استوری اینستاگرام خود نوشت: «کاش برای مرگ شاعرها هم کمی غمگین می‌شدید... شبیه نگرانی‌تان برای گربه‌ها، گورِخرها و سگ‌ها... شبیه تلاش‌تان برای تبریک روزهای غیرِ مهم به یکدیگر!»

Annotation 2021-05-06 150322

پس از انتشار خبر درگذشت قاسم آهنین‌جان شاعر معروف خوزستانی که از مدت‌ها پیش از بیماری سرطان رنج می‌برد و در بیمارستان امام خمینی اهواز تحت درمان قرار گرفته بود، ویدیویی در شبکه‌های مجازی از این شاعر فقید با لباس‌های بیمارستان و این مضمون منتشر شده است که چهار هفته گذشته پس از مرخص شدن از بیمارستان، کادر درمان او را جلوی منزل سابقش رها کرده و رفته‌اند. این روایت بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشته و با واکنش تند فعالان فرهنگی و رسانه‌ای همراه بوده است. ساعاتی بعد روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آن را تکذیب کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما