شناسهٔ خبر: 47066001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد با خانواده شهید مامالی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد به اتفاق جمعی از مسئولان با خانواده شهید اسکندر مامالی دانشجوی دانشکده سما دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مهاباد، همزمان با ایام شهادت مولای متقیان، امام‌علی (ع) و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (روز معلم) وریا کریمی معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد به همراه امام جمعه و تنی چند از مسئولان شهرستان اشنویه در معیت جمعی از همکاران دانشگاه و آموزشکده سما در منزل دانشجوی شهید اسکندر مامالی از شهدای والامقام شهرستان اشنویه و دانشجوی دانشکده سمای مهاباد حضور یافتند و با خانواده این شهید بزرگوار دیدار و گفت‌وگو کردند.

کریمی با ابلاغ پیام‌های بهمن کرد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد به خانواده معزز شهید با تأکید بر اینکه فرهنگ اکرام خانواده شهدا و ایثارگران باید در جامعه نهادینه شود، بیان کرد: احترام جامعه به خانواده‌ گرانقدر شهدا و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با تجلیل از تربیت مذهبی و مکتبی این شهید، روایت زندگی این خانواده مکرم و شهید ارزشمندی که به انقلاب تقدیم کرده‌اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمتگزاران و مسئولان نظام دانست.

کریمی امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود در طبق اخلاص گذاشتند و به اسلام تقدیم کردند.

وی با تأکید بر اینکه در مقام عمل باید قدردان خون شهیدان باشیم و با تکریم خانواده‌شان یاد و خاطر آنان را گرامی داریم، بیان کرد: تجلیل عملی از شهدا و خانواده آنان  به معنی ادامه راه و حرکت در مسیر شهداست.

این مسئول دانشگاهی با تحویل اصل گواهینامه پایان تحصیلات تأیید شده دانشجوی شهید و تقدیم هدیه دانشگا از خانواده گرانقدر شهید طلب دعای خیر برای خدمت‌گزاری بیشتر و ادامه راه شهدا کرد.

انتهای پیام/۴۱۱۷/
دیدار با خانواده شهید دانشجو اسکندر مامالی دیدار با خانواده شهید دانشجو اسکندر مامالی دیدار با خانواده شهید دانشجو اسکندر مامالی دیدار با خانواده شهید دانشجو اسکندر مامالی دیدار با خانواده شهید دانشجو اسکندر مامالی دیدار با خانواده شهید دانشجو اسکندر مامالی دیدار با خانواده شهید دانشجو اسکندر مامالی دیدار با خانواده شهید دانشجو اسکندر مامالی دیدار با خانواده شهید دانشجو اسکندر مامالی دیدار با خانواده شهید دانشجو اسکندر مامالی دیدار با خانواده شهید دانشجو اسکندر مامالی

نظر شما