شناسهٔ خبر: 47065700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | لینک خبر

برگزاری اولین جلسه ستاد جام باشگاه های کتابخوانی استان اصفهان

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، علی حاجی زکی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل در اولین جلسه ستاد جام باشگاه های کتابخوانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری پنجمین جلسه جام باشگاه های کتابخوانی گفت : لازم است هم مهد کودک ها و هم مدارس به عنوان یک باشگاه کتابخوانی باشند و با تشویق و ترغیب کتابفروشی ها بیشتر در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی برای تقویت این دوره از جام باشگاهها حرکت نمائیم.

وی در پایان خواستار عضویت نماینده از ستاد کانونهای فرهنگی هنری و همچنین اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ستاد جام باشگاه های کتابخوانی شد.

 

در ابتدای جلسه رئیس گروه فرهنگی معاونت فرهنگی گزارشی از عملکرد پنجمین دوره جام باشگاه ها ارائه نمود و در ادامه اعضای جلسه نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات را مطرح نمود.
خاطر نشان می شود اولین جلسه جام باشگاه های کتابخوانی با حضور معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، نمایندگانی از اداره کل آموزش و پرورش ، نهاد کتابخانه های عمومی ، سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری سرزمین قصه های کهن برگزار شد.

نظر شما