شناسهٔ خبر: 47057796 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نظرات پرستو صالحی درباره شیوه واکسیناسیون کرونا در کشور

پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه فضای مجازی خود پستی را درباره واکسیناسیون کرونا در کشور منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  کروناویروس خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ را شامل می‌شود. ویروس کرونا در دهه ۱۹۶۰ کشف شد و مطالعه بر روی آن‌ها به‌طور مداوم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت، همچنین این ویروس به‌طور طبیعی در پستانداران و پرندگان شیوع پیدا کرد و تاکنون هفت کروناویروس منتقل شده به انسان، کشف شده‌است.

آخرین نوع ویروس کرونا، کروناویروس سندرم حاد تنفسی ۲ (SARS-CoV-۲)، در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین با همه‌گیری در انسان شیوع پیدا کرد و این ویروس پس از مدت کوتاهی تمام جهان را درگیر خود کرد. پس از گذشت ۲ سال از شیوع ویروس کرونا بسیاری از کشور‌ها مانند ایران موفق به ساخت واکسن کرونا شدند، در بسیاری از کشورها واکسیناسیون انجام شده و در برخی کشورها نیز این روند ادامه دارد که البته با چالش‌هایی همراه است.

بیشتر بخوانید

در همین راستا پرستو صالحی بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون پستی را در صفحه فضای مجازی خود منتشر کرد که در ادامه می‌توانید متن و پست منتشر شده توسط صالحی را مشاهده کنید.

"غصه واردات قطره چکانی واکسن کم بود، در حال حاضر استرس نحوه واکسیناسیون هم اضافه شده. "

واکنش پرستو صالحی درباره واکسن کرونا

انتهای پیام/

نظر شما