شناسهٔ خبر: 47056712 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

سردار قاآنی:

مکتب ما بن‌بست ندارد

صاحب‌خبر -

فرمانده نیروی قدس سپاه این نیرو را در صف مقدم ایمان و اعتقاد توصیف و تصریح کرد: امروز در هر نقطه از عالم مجاهدان و علاقه مندان به فرهنگ مقاومت و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ما به عنوان الگو و شاخص می‌نگرند و صداقت، معنویت، اخلاق و روحیه‌برادری را از ما تأثیر می‌پذیرند.
به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی  در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در نیروی قدس سپاه، باگرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، مسیر اعتقادی فرزندان انقلاب اسلامی و پاسداران  را تداوم راه شهید مطهری برشمرد و گفت: الگو و شاخص‌های رفتاری همه ما و رزمندگان بدون مرز با ایمان، عقیده و خصوصیات اخلاقی و معرفتی این شهید والامقام شکل گرفته و با شهادت ایشان عزم ما در مسیر عقیده، ایمان و عمل به آن راسخ‌تر شده است.
وی افزود: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و جبهه دفاع از اسلام و مقاومت،  در سخت‌ترین شرایط و بحران‌‎ها به فضل الهی و با تکیه بر ریشه‌های معرفتی، بنیان‌های عقیدتی و ایمان راسخ رزمندگان  پیروز میدان بوده‌ایم و برخورداری از این مؤلفه‌های برتر ساز در کنار آموزش‌های مدرن نظامی در نبرد با دشمن متجلی شد و موجب شکست دشمنان و پیروزی حق بر باطل شد.
 سردار قاآنی در پایان اظهار کرد: مکتب ما مکتبی است که بن‌بستی ندارد چون بر پایه ایمان و اعتقاد است ؛ هر جا بر مدار دین عمل کردیم، خداوند در شرایط سخت و بحرانی به یاری و مدد ما آمد و راه را برای ما باز کرد.
 در این مراسم که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد؛ از فعالان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی نیروی قدس سپاه تجلیل گردید.

برچسب‌ها:

نظر شما