شناسهٔ خبر: 47056281 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

خطیب مسجدالاقصی در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس:

اهمیت روز جهانی قدس/ قدس نیازمند حمایت واقعی نه شعاری است/ اشغالگران با جنگ جمعیتی با ما می‌جنگند/ باید جهت قطب نما به سمت قدس تثبیت شود

خطیب مسجدالاقصی بر ضرورت حمایت قاطع دنیای اسلام از قدس و فلسطینیان ساکن این شهر که وارد یک نبرد تمام عیار با اشغالگران صهیونیست شده اند، تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب، شیخ عکرمه صبری خاطر نشان کرد اشغالگران از طریق جنگ جمعیتی اسکانی با ما می جنگند به همین سبب، محله الشیخ جراح در قدس را هدف قرار داده اند، همانطور که محله البستان، محله بطن الهوی در سلوان را هدف تجاوزات خود قرار داده اند.

 

شیخ صبری در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس خاطر نشان کرد جهت قطب نما را به سمت قدس ثابت و مستحکم کنید، آن را فراموش نکنید، از آن غافل نشوید، نامگذاری روز جهانی قدس برای این است تا همه جهان وضعیت فاجعه بار این شهر را یادآوری کنند.

 

خطیب مسجدالاقصی گفت این روز(روز جهانی قدس) برای یادآوری و تمرکز است، باید هر روز آن را به یادآوریم، این شهر هدف هجمه اشغالگران قرار دارد، زیرا تحت سیطره و زیر آتش اشغالگران و یهودی سازی قرار دارد.

 

شیخ صبری تاکید کرد باید قدس را مورد توجه و اهتمام قرار دهیم، باید به موسسات قدس اهتمام داشت، خیزش باب العمود این مساله را مورد تاکید قرار داد که کودکان فراموش نشده اند، آنها نسل سومی هستند که با اشغالگران مقابله کردند.

 

وی خاطر نشان کرد این شهر به حمایت واقعی و نه شعاری نیاز دارد، حمایت در سطح آموزشی، بهداشتی و غیره، و آنگاه تمام امکانات اعراب و مسلمانان برای فعالیت سیاسی و تحرکات دیپلماتیک با هدف پایان اشغالگری رژیم اسرائیل بسیج شود.

 

شیخ صبری تاکید کرد روز جهانی قدس، مناسبتی است تا این نکته را به جهان یادآوری کنیم که این شهر مقدسی است که مورد اهتمام میلیونها نفر بلکه میلیاردها نفر است.

 

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما