شناسهٔ خبر: 47051712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون ارشاد بوشهر:

۶ موسسه قرآنی بوشهر در نمایشگاه ملی قرآن کریم شرکت دارند

بوشهر-ایرنا- معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۶ موسسه فرهنگی قرآن و عترت این استان در نمایشگاه ملی قرآن کریم که برای نخستین بار به صورت مجازی برگزار شده‌است، شرکت دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، آنیتا مظفری روز چهارشنبه در این ارتباط افزود: موسسه‌های فرهنگی قرآن و عترت نور الهدی گناوه، نور الثقلین، طاها و ریحانه الحسین بوشهر، مصباح الزهرا جم و سبحان دیلم در این نمایشگاه در ۲ بخش محتوایی و فروشگاهی حضور دارند.

وی اضافه کرد: معرفی خدمات نمایشگاه و مشارکت در سرویس‌ها و فعالیت‌های قرآنی مانند مسابقه‌های قرآنی، برگزاری برنامه‌های پویش‌های مردمی، مسابقه ملی خانوادگی خانه‌های نور و نذر کتاب از فعالیت‌های گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در نمایشگاه مجازی قرآن کریم در سطح ملی است.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه برگزاری مجازی این نمایشگاه فرصت بازدید و حضور بیشتر علاقمندان از سراسر کشور را فراهم کرده‌است، گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزون بر ۴۰ هزار اثر مکتوب مربوط به حوزه دین و دفاع مقدس که مجوز چاپ آنها از سال ۱۳۹۲ تا پایان اسفند ماه ۹۹ صادر شده ، در نمایشگاه مجازی قرآن کریم عرضه شده‌است.

مظفری با بیان اینکه خانه کتاب و ادبیات ایران مجری بخش فروشگاهی نمایشگاه قرآن است، یادآور شد: همه ناشرانی که در نمایشگاه مجازی قرآن شرکت کرده‌اند ملزم شده‌اند برای عرضه محصولات خود ۲۰ درصد تخفیف اختصاص دهند.

نمایشگاه مجازی قرآن کریم در ابعاد گوناگون علمی، فرهنگی و هنری با همکاری معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۱ اردیبهشت ماه در دو بخش فروشگاهی و محتوایی با شعار قرآن، کتاب رشد و رویش فعالیت خود را آغازکرده است و تا ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی الکترونیکیwww.iQfa.ir مراجعه کنند.

نظر شما