شناسهٔ خبر: 47048193 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

فکری: با این برنامه‌ریزی جدید واقعا اذیت می‌شویم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: قرار بود ۲۳ اردیبهشت بازی کنیم، ولی به خاطر بازی‌های نمایندگان ایران مسابقات سه روز به تعویق افتاد که بابت این برنامه‌ریزی اذیت شده‌ایم.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی: محمود فکری در خصوص آخرین شرایط نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: ما در تهران اردویی را برگزار کردیم و امروز هم یک بازی درون‌تیمی انجام دادیم و تا روز شنبه به بازیکنان استراحت داده‌ایم و از این روز در مسجد سلیمان به تمریناتمان ادامه خواهیم داد.

وی افزود: شرایط از روزی که به اینجا آمدم تقریبا خوب است و باشگاه هم در تلاش است پاداش و مقداری پول به بازیکنان تزریق کند تا با شرایط روحی مناسب‌تری در لیگ برتر به کارمان ادامه بدهیم.

وی در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: اگر چه تیم حریف اعلام کرده در مسابقات شرکت نمی‌کند، اما ما به این موضوع توجهی نداریم. نتایج ماشین‌سازی روی تیم‌های دیگر تأثیرگذار است چون با تیم‌های انتهای جدولی بازی دارد و اینکه آنها بگویند ما بازی نمی‌کنیم و یا در مسابقات شرکت نداریم، جز اینکه ذهن بازیکن‌های دیگر را به هم بریزد مسئله دیگری نخواهد داشت.

وی ضمن انتقاد از تغییرات پی‌درپی در برنامه‌ریزی لیگ عنوان کرد: ابتدا قرار بود ۲۳ اردیبهشت بازی کنیم، ولی به خاطر بازی‌های آسیایی، نمایندگان ایران مسابقات سه روز به تعویق افتاد، از این برنامه‌ریزی اذیت شده‌ایم. شما در هیچ کجای دنیا نمی‌بینید برنامه مسابقات اینقدر تغییر کند.

وی خاطرنشان کرد: همه دنیا مسابقاتشان را چهار روز یکبار برگزار می‌کنند ولی به یکباره بازی ما یک هفته به تعویق می‌افتد. شما تصور کنید یک مربی برای آماده نگهداشتن بازیکن چقدر کار سختی دارد. همین حالا ما بیش از بیست روز بازی نداشته‌ایم و باید مراقب باشیم بازیکنان مصدوم نشوند، کرونا نگیرند و اتفاق دیگری برای آنها رخ ندهد.

فکری در خصوص اینکه ارزیابی‌اش از نفت مسجد سلیمان چیست، گفت: تیم ما بازیکنان با انگیزه‌ای دارد و روی بازی‌های پیش‌رو برنامه‌ریزی کرده‌ایم. تقریبا می‌توانم بگویم این تیم شبیه تیم سال گذشته نساجی است، چون اگر به یاد داشته باشید، نساجی سال گذشته یکی از گزینه‌های سقوط بود و حالا هم خوشبختانه از روزی که به اینجا آمده‌ایم، شرایط نفت بهتر شده است. البته امیدمان به خداست و تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم.

نظر شما