شناسهٔ خبر: 47047106 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری ۳ مامورنما در نور 

گروه استان ها- فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری ۳ مامور قلابی و اخاذ حرفه‌ای با توقیف یک خودروی سمند خبر داد. 

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "داداش تبار"در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی در پی دریافت خبری مبنی بر اخاذی ۳ مامور نما با استفاده از لباس کارکنان نیروی انتظامی و یک خودروی سمند، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، هر ۳ متهم را در بخش چمستان نور شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه خودرو متهمان را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به دستگیری هر ۳ مامور قلابی عنوان کرد: ماموران انتظامی شهرستان نور، در بازرسی از خودروی توقیفی سمند سفید رنگ متعلق به متهمان، یک قبضه سلاح کلت قلابی، ۲ دستبد، مقداری مدارک و کارت شناسایی جعلی متعلق به نیروهای مسلح، مقادیری وجه نقداخاذی شده و ۳ دست لباس نیروی انتظامی با آرم و علایم و درجه را کشف کردند.

داداش تبار افزود: ماموران انتظامی متهمان دستگیر شده را پس از اعتراف و تشکیل پرونده به جرم  اخاذی با سوء استفاده از کارت جعلی و لباس کارکنان نیروهای مسلح به مرجع قضائی معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فرصت طلبی افراد معلوم الحال و مخلان نظم و امنیت جامعه،موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

نظر شما