شناسهٔ خبر: 47045623 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حسن روشن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال:

استقلال در صورت تقویت، قهرمان آسیا می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: هرچند استقلال بازیکنان خوبی دارد اما در صورت تقویت، توان رسیدن به فینال و حتی قهرمانی در آسیا را دارد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| حسن روشن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا از نظر هجومی بهترین عملکرد را داشت و توانست به تمام تیم‌های رقیب خود گل بزند که قابل ستایش است.

 

به گزارش ایرنا، وی افزود: بسته شدن دروازه استقلال در دو بازی پایانی حکایت از این داشت کادر فنی با برنامه و تیزهوشی، اشکالات را از بین برد و اجازه نداد تا از این بابت متضرر شود.

 

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: یکی از اشکالات خط دفاعی استقلال این بود که بازیکنان در یارگیری سخت‌گیری نمی‌کردند و این موضوع باید برای مسابقاتی که در لیگ ایران در پیش است برطرف شود.

 

روشن تصریح کرد: مهدی قایدی عملکرد عالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشت و به طور حتم او با این روندی که در پیش گرفته به زودی لژیونر می‌شود. وی می‌تواند به تیم ملی نیز در راه صعود به جام جهانی نیز کمک کند.

 

وی تاکید کرد: استقلال بازیکنان خیلی خوبی دارد و اگر برای بازی‌های مرحله حذفی تقویت شود حتی می‌تواند تا فینال و قهرمانی پیش رود.

 

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: فرهاد مجیدی از نظر انگیزشی بازیکنان استقلال را بالا برده است و آنها برای موفقیت و پیروزی تلاشی فوق‌العاده از خود نشان می‌دهند.

 

استقلال در گروه دشواری که الاهلی عربستان، الدحیل قطر و الشرطه عراق در آن حضور داشتند به‌عنوان تیم صدرنشین صعود کرد.

 

نماینده ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت.

نظر شما