شناسهٔ خبر: 47044075 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس بسیج رسانه استان فارس مطرح کرد:

بزرگداشت روز قدس با بهره‌گیری از فضای مجازی

علی محمد پشوتن

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس اعلام کرد که امسال روز جهانی قدس را با بهره‌گیری از بستر فضای مجازی و با همراهی عکاسان خبری، گرامی خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

هادی رضایی، چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت‌ در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: امسال که امکان برپایی راهپیمایی حضور روز جهانی قدس وجود ندارد، راهپیمایی مجازی را به‌همت عکاسان استان فارس رقم خواهیم زد و نمایشگاهی از عکس‌های راهپیمایی روز جهانی قدس سال‌های گذشته را در بستر فضای مجازی برپا کرده و در نهایت به بهترین تصاویر هدایی اهدا خواهیم کرد. 

وی، روز قدس را روز آرمان‌خواهی ملت بزرگ ایران و آزادی خواهان جهان توصیف و اضافه کرد: روز قدس در حقیقت روز برافراشته‌ترین پرچم حق علیه باطل است. روزی که فریاد مسلمین جهان سکوت ظلم را می‌شکند و ندای مظلوم را پاسخ می‌دهد.

رئیس بسیج رسانه فارس ضمن یادآوری اینکه روز قدس، یادگار بنیانگزار جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قدس به عنوان اولین قبله مسلمین جهان در حصار اندیشه‌های پلید شیطان، محصور مانده، آزادی آن مردان میدانی را می‌طلبد تا پنجه‌های دژخیم را شکسته و قدس را زیارتگاه عاشقان الهی کنند.

رضایی با اشاره به اینکه امسال در روز جهانی قدس، نگاه جهانیان به ایران اسلامی دوخته شده است، گفت: قطعا اگر همه گیری کرونا نبود، امسال هم مانند دیگر سالها، مردم حماسه‌ای با شکوه را خلق می‌کردند، حال می‌توان با استفاده از فضای مجازی، شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر داد و خواب از چشم دشمنان زدود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس با بیان اینکه مردم ایران نشان می‌دهند که روز قدس را در هر شرایطی گرامی خواهند داشت، گفت: خبرنگاران و عکاسان خبری و دیگر اصحاب رسانه همواره زبان گویای مردم بوده‌اند و امسال هم در انتقال فریادهای ملت ظلم ستیز ایران اسلامی، نقش خود را با بصیرت و آگاهانه ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام

نظر شما