شناسهٔ خبر: 47043288 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

اعتراض دانشجویان پیام نور به تغییر زمان برگزاری امتحانات

مهر نوشت: جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور نسبت به تغییر زمان برگزاری امتحانات پایان ترم این دانشگاه اعتراض کردند.

صاحب‌خبر -

این دانشجویان عنوان می کنند که دانشگاه پیام نور برخلاف برنامه اعلامی قبلی در اقدامی جدید و ناگهانی تاریخ امتحانات پایان ترم را به جلو انداخته که این امر اعتراض آنها را به دنبال داشته است.

نماینده دانشجویان معترض می گوید: دانشگاه علت این اقدام را تسهیل برای مقابله با شیوع کرونا اعلام کرده، در حالی که امتحانات به شیوه مجازی برگزار می‌شود و جلو انداختن تأثیری در مقابله با کرونا ندارد.

وی ادامه داد: اکثریت دانشجویان دانشگاه پیام نور را افراد شاغل تشکیل می‌دهند که نسبت به سایر دانشجویان فرصت کمتری برای مطالعه دروس دارند و این اقدام دانشگاه پیام نور استرس و اضطراب دانشجویان را که با انواع مشکلات کرونا و پیامدهای اجتماعی و روانی آن مواجه هستند، بیشتر می‌کند.

این دانشجو افزود: هدف و انگیزه دانشگاه پیام نور از این اقدام ناگهانی که موجب افت تحصیلی بیشتر دانشجویان می‌شود معلوم نیست. علاوه بر این تغییر زمان امتحانات، سایر برنامه ریزی ها ی دانشجویان و خانواده‌های آنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 دانشگاه پیام نور در هفته جاری زمان امتحانات پایان ترم این دانشگاه را بدون آنکه دلیل آن را عنوان کند، جلو انداخت و این موضوع موجب اعتراض دانشجویان شده و دانشجویان خواهان توضیح وزارت علوم و دانشگاه پیام نور در این زمینه هستند.

۴۷۲۳۱

نظر شما