شناسهٔ خبر: 47031471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین وضعیت سیلاب در بخش‌های شهداد و گلباف از زبان فرماندار کرمان

فرماندار کرمان گفت: به جز حادثه‌ای که برای ۶ نیروی عملیاتی برق در بخش گلباف رخ داد، در این منطقه و بخش شهداد خوشبختانه مشکل خاصی نداشته ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی بابایی فرماندار کرمان با اشاره به اینکه در بخش شهداد خوشبختانه اقدامات ایمن سازی خیلی خوبی طی ماه‌های اخیر انجام شده است، گفت: طی بازدیدی که پیش از این، استاندار کرمان از این منطقه داشت، چند بند خاکی خیلی خوب به همت منابع طبیعی و سایر ارگان‌ها احداث شد.

او افزود: با انجام این اقدامات خوشبختانه در روستا‌های امیرآباد، رودخانه، مجموعه تکاب‌های شهداد و ... مشکل خاصی نداشتیم، این در حالی بود که اگر این اقدامات انجام نمی‌شد، بی شک مشکلات جدی و خسارت‌های زیادی برای مردم آن منطقه پیش می‌آمد.

بابایی به راه‌های روستایی این منطقه نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون اقداماتی در حال پیگیری و انجام است.

او تصریح کرد: در اندوهجرد و پشوییه نیز با اقداماتی که انجام شده، می‌توان گفت، خوشبختانه در بخش شهداد مشکل خاصی نداریم.

فرماندارکرمان به وقوع سیلاب در بخش گلباف و فوت ۶ نیروی عملیاتی برق اشاره کرد و افزود: نکته مهم در سیلاب گلباف این است، در بالادست، دو راهی نی بید به سمت گلباف بارش تگرگ را داشتیم که بعد از بارش که کل منطقه سفید پوش شده است، باران سیل آسایی آمده و بدین ترتیب، حجم آب ۱۰ برابر شده است.

بابایی تصریح کرد: پس از به راه افتادن آن باران سیل آسا، افرادی که در منطقه مشغول به انجام کار بودند به گمان اینکه این شرایط حاد نیست، به کار خود ادامه داده اند ودر نهایت سیلاب آن‌ها را درگیر و منجر به این اتفاق ناگوار شد.

او بیان کرد: خوشبختانه از بومیان این منطقه شاهد هیچ گونه آسیبی نبوده ایم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ب

نظر شما