شناسهٔ خبر: 47029245 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده مرزبانی استان کردستان خبر داد:

درگیری مرزبانان با اشرار مسلح در مریوان

فرمانده مرزبانی استان کردستان از درگیری مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح در منطقه «دره نخی» این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایمنا، سردار علیرضا مرزبانی، از وقوع درگیری مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در شب شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) مرزبانان هنگ مرزی مریوان در حین پایش و مراقبت از نوار مرز، در منطقه مرزی «دره نخی» مریوان با اشرار مسلح درگیر و مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کردند.

وی افزود: متأسفانه در این درگیری ستوان‌سوم «حسین نامور» از نیروهای مرزبانی با رشادت و مقتدرانه در برابر اشرار مسلح و ضدانقلاب ایستادگی کرد و مجروح شد که پس از انتقال وی به بیمارستان، تلاش کادر درمانی و پزشکی برای این مرزبان غیور مؤثر واقع نشد و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همرزمانش، تصریح کرد: سلحشوران مرزبانی جانانه از مرزها دفاع کرده و قطعاً راه این شهیدان بزرگوار و دیگر شهدا در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام و انقلاب ادامه دارد.

وی گفت: شب گذشته با مقاومت کم‌نظیر و ایثار نیروهای جان بر کف مرزبانی ضمن دفع حمله تروریست‌ها از نفوذ آنان به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران جلوگیری به عمل آمد و متجاوزان که عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش کوهستانی منطقه به سمت خاک کشور مقابل فرار کردند.

سردار مرزبانی تصریح کرد: با توجه به تبادل آتش پرحجم نیروهای خودی، شواهد حاکی از وارد شدن تلفات سنگین و مهلکی به عناصر مسلح ضد انقلاب است که گزارش تکمیلی اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما