شناسهٔ خبر: 47028276 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

کشف جسد دبیر اول سفارت سوییس در تهران

صاحب‌خبر -

سخنگوی سازمان اورژانس کشور هویت خانم ۵۱ ساله‌ای که به‌خاطر سقوط از برجی واقع در کامرانیه فوت کرده بود را اعلام کرد.

به‌گفته مجتبی خالدی این فرد دبیر اول سفارت سوئیس بوده و هنوز مشخص نیست این فرد خودکشی کرده یا این سقوط صرفاً یک حادثه بوده است اما زمان فوت او مدت زیادی گذشته است.

در ابتدا گزارش شده بود قربانی مرد است اما در ادامه خبر اصلاح شده. خالدی می‌‌گوید این اشتباه به‌خاطر این بود که در تماس اولیه با اورژانس گفته می‌شود این جسد متعلق به یک آقا است اما بعد از بررسی‌های عوامل اورژانس مشخص می‌شود او خانم بوده است.

خالدی می‌گوید صبح امروز خانم کارگری که در منزل وی مشغول به کار بوده است پس از مراجعه به منزل دبیر اول سفارت سوییس ملاحظه می‌کند که وی در منزل حضور ندارد و وسایل نیز جابه‌جا نشده است. دقایقی بعد یکی از کارکنان فضای سبز پیکر بی جانی را ملاحظه می‌کند که با پلیس تماس می‌گیرد و پلیس نیز از سرایدار منزل می‌خواهد که در صحنه حاضر شود و وی تایید می‌کند که این خانم دبیر اول سفارت سوییس بوده است. آثار جراحت از قبیل شکستگی سر و دست در پیکر بی‌جان ملاحظه می‌شود و پیکر این خانم ۵۲ ساله تحویل پزشکی قانونی شده است.

به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور هنوز مشخص نیست که دلیل سقوط وی خودکشی، قتل یا حادثه بوده است و نتایج باید پس از بررسی‌های لازم توسط سازمان‌های مربوطه اعلام شود.

*** به‌روزرسانی: پلیس تهران اعلام کرد موضوع سقوط خانمی از کارکنان سفارت سوئیس از طبقه ۱۸ یک برج در کامرانیه تهران در حال پیگیری است. گفته می شود این زن «سیلوه. ب» نام دارد.

نظر شما