شناسهٔ خبر: 47027604 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نوری شاهین:

رئال مادرید رییس چمپیونزلیگ است!

نوری شاهین، ستاره سابق بروسیا دورتموند، در مصاحبه با گل درباره تیم های حاضر در نیمه نهایی چمپیونزلیگ صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نوری شاهین از رئال مادرید، باشگاه سابق خود، در از پیش رو برداشتن چلسی و صعود به فینال چمپیونزلیگ حمایت می کند. ستاره اهل ترکیه که اکنون برای آنالیااسپور بازی می کند، البته امکان بازگشت غیرمنتظره PSG در دیدار برگشت که امشب برابر سیتی برگزار خواهد شد را نیز رد نمی کند.

 

 

امروز و فردا برگزاری دیدارهای برگشت از مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ نوید ساعات پرهیجانی را می دهد که طی آن امشب سیتی پس از پیروزی 2-1 در دیدار رفت، میزبان PSG است و رئال مادرید پس از تساوی 1-1 در دیدار رفت فردا شب میهمان چلسی خواهد بود.

شاهین که در سال 2013 با بروسیا دورتموند در فینال این رقابت ها حضور داشت و در فصل 12-2011 برای رئال بازی می کرد، باور دارد که شاگردان زیدان این توانایی و تجربه را دارند تا چلسی را، که توسط توماس توخل سرمربی سابق شاهین در دورتموند هدایت می شود، از پیش رو بردارند.

 

 

شاهین درباره بازی چلسی و رئال مادرید گفت: "فکر می کنم این یک بازی مشابه دیدار رفت باشد و به شدت منتظر آن هستم. به نظرم هر دو طرف در وضع خوبی هستند. چلسی با هدایت توماس توخل خیلی خوب بازی می کند و از نظر تاکتیکی واقعا متفاوت بازی می کنند. شاید بتوان گفت آنها بهترین فوتبال تاکتیکی را در حال حاضر ارائه می دهند. می توانید ببینید که آنها برنامه دارند. من توخل را می شناسم و او از نظر تاکتیکی واقعا کارش درست است.

اما در طرف دیگر شما رییس چمپیونزلیگ رئال مادرید را دارید و زین الدین زیدان!

آنها هنوز در وضع خوبی هستند هر چند شاید بعضی فکر کنند به آن اندازه قدرتمند نیستند. من امیدوارم آنها ببرند و فکر می کنم که می توانند این کار را بکنند.

اما به هر حال این یک بازی خوب خواهد بود."

 

 

شاهین با احترام به هر چهار تیم حاضر در نیمه نهایی معتقد است منچسترسیتی بخت اول قهرمانی در این رقابت ها است. هر چند می گوید که پاریسی ها نیز از قدرت لازم برای سورپرایز کردن سیتیزن ها در ورزشگاه اتحاد برخوردارند.

شاهین افزود: "این البته برای آنها سخت خواهد بود. نتیجه بازی رفت و دو گل در خانه حریف برای سیتی عالی است و همه انتظار دارند که آنها به فینال صعود کنند.

اما ما درباره پاری سن ژرمن صحبت می کنیم و همه می دانند و من مطمئنم که پپ گواردیولا هم می داند که این تیم می تواند حتی تفریحی هم گل بزند!

 

 

وقتی نیمار و امباپه را داری هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد. من وقتی امباپه 17 ساله بود در موناکو برابر او بازی کردم. او فوق العاده بود. او بلافاصله من را به یاد تیری آنری انداخت.

او بازیکن بسیار خوبی است و تماشای بازی او واقعا لذت‌بخش است. من کار او را دوست دارم و همچنین شخصیت او را می پسندم. او از یک طرف انسان فروتنی است و از طرف دیگر مغرور و گستاخ است، می فهمید؟ پتانسیلی که او دارد دیوانه کننده است."

 

 

 

نظر شما