شناسهٔ خبر: 47009748 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات | لینک خبر

اتصال بیش از 200 خانوار روستایی دیگر در استان به شبکه ملی اطلاعات | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرا و ارتقای چهار سایت تلفن همراه توسط اپراتور دوم از محل منابع طرح ملی USO وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، بیش از 207 خانوار روستایی تحت پوشش شبکه اینترنت پر سرعت قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، سید امیررضا عابدینی با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های ارتباطی در مناطق روستایی و کمتر برخوردار گفت: در راستای کاهش شکاف دیجیتال بین شهر و روستا و برقراری عدالت ارتباطی، راه اندازی یک سایت و ارتقای 3 سایت دیگر در مناطق روستایی استان در هفته دوم اردیبهشت ماه، امکان دسترسی بیش از 819 نفر را به خدمات اینترنت پرسرعت فراهم آورد.

وی افزود: روستاهای شاه بهرام، ده احمد، شرانگ رنگ، سیلاب، برآفتاب سیلاب، گوهر مرده و چال خرسی از جمله روستاهای تحت پوشش این ایستگاه های جدید ارتباطی هستند.

سرپرست کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین روند اجرا و ارتقای سایت های باقی مانده را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تلاش همکاران مجموعه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان بر این است که سایر روستاهای بالای 20 خانوار و روستاهای اقماری آنان که از اینترنت پرسرعت محروم هستند در کوتاه ترین زمان ممکن از این تکنولوژی بهره مند بشوند و تلاش می شود تا پایان بهار به این هدف نایل شویم.

نظر شما