شناسهٔ خبر: 46972310 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمادگی کمیته امداد کرمان برای ثبت‌نام از حامیان نیکوکار در شب‌های قدر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان از آمادگی این نهاد برای ثبت نام حامیان نیکوکار در شب‌های قدر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان به آمادگی این نهاد برای ثبت‌نام از حامیان نیکوکاری به منظور حمایت از ایتام در شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان کرمان، آماده ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین و دریافت نذورات مردمی برای اطعام و افطار نیازمندان هستند.

او افزود: مردم خیر و نوع‌دوست استان کرمان می‌توانند از طریق مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، یا حضور در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، در طرح‌های "هر کارمند یک حامی"، "پویش ایران مهربان" و طرح "جذب حامی با کمک بسیج استان" مشارکت کنند.

صادقی تصریح کرد: همچنین متقاضیان می‌توانند ضمن تماس با شماره تلفن‌های ۳۲۲۳۷۷۰۹ و ۳۲۲۶۸۷۲۶ و ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۴ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان در این امر خیر مشارکت کنند.

او با بیان اینکه هم اکنون ۲۱ هزار و ۵۹۲ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، بیان کرد: ۵ هزار و ۲۰۰ نفر از این ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

صادقی با اعلام اینکه ۵۱ هزار و ۲۱۶ حامی، حمایت ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را بر عهده‌دارند، گفت: حامیان نیکوکار طی ماه گذشته سه میلیارد تومان به‌صورت نقدی به ایتام تحت تکفل خود کمک کرده‌اند.

او با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان علاوه بر اینکه بهار قرآن و فرصتی برای پالایش و تقویت ابعاد روحی و جسمی مؤمنان است، افزود: همچنین این ماه مبارک فرصت مناسبی برای خدمت به هم نوع و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان به‌ویژه ایتام محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ب

نظر شما