شناسهٔ خبر: 46962620 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

پرسپولیس به استقلال خورد

حریفان نمایندگان ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 با پایان یافتن بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا حریفان ۳ نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها مشخص شدند.
 از گروه اول این رقابت‌ها تیم استقلال تاجیکستان به عنوان صدرنشین و تیم الهلال عربستان با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل ۲+ به عنوان یکی از سه تیم برتر دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.
 از گروه دوم تیم شارجه امارات صدرنشین و تراکتور ایران نیز با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل ۳+ به عنوان یکی از ۳ تیم برتر دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.
 در گروه سوم استقلال ایران با شکست الشرطه عراق و با ۱۱ امتیاز صدرنشین شد و به مرحله حذفی رسید؛ الشرطه عراق هم با وجود شکست مقابل نماینده کشورمان به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی این رقابتها شد. در بازی آخر این گروه دیدار تیم‌های الدحیل قطر و الاهلی عربستان با تساوی یک یک به پایان رسید و هر دو تیم با ۹ امتیاز حذف شدند.
 تیم النصر عربستان از گروه چهارم به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و السد قطر با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل ۲+ و به علت گل زده کمتر نسبت به الهلال عربستان نتوانست جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی را کسب کند و پس از ۱۰ سال در مرحله گروهی حذف شد.
 پرسپولیس ایران مقتدرانه و با ۱۵ امتیاز از گروه پنجم به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد و الوحده امارات نیز با ۱۳ امتیاز به عنوان برترین تیم دوم جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.
 به این ترتیب بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی بر اساس آیین نامه مسابقات بدین ترتیب برگزار می‌شود:
 استقلال تاجیکستان - پرسپولیس ایران
شارجه امارات - الوحده امارات
 استقلال ایران - الهلال عربستان
 النصر عربستان - تراکتور ایران
بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ۲۲ و ۲۳ شهریور به صورت تک بازی برگزار خواهند شد.

نظر شما