شناسهٔ خبر: 46945040 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان:

نباید نتیجه بقا در لیگ به هفته های آخر کشیده شود

الهه مولادوست

سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: اگر بتوانیم در دو بازی مقابل اهورا به تفکراتی که داریم برسیم بقا خود را در لیگ حتمی کرده ایم و نباید اجازه دهیم نتیجه ماندن در لیگ به هفته های پایانی کشیده شود.

صاحب‌خبر -

داوود توسل امروز (پنجشنبه- ۹ اردیبهشت) در نشست خبری پیش از بازی با اهورا بهبهان در پلی آف، تیم های سقوط کننده لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: شرایط تیم بازارهای روز کوثر اصفهان ایده آل است و تمرینات خوب و باکیفیتی را در روزهای گذشته پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: با توجه به شرایط جدول، در صورت کسب ۳ امتیاز در بین تیم‌هایی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کنند رده اول را خواهیم داشت و شرایط به نحوی خواهد شد که در آینده راحت تر بازی کنیم و به دنبال نتایج محکم و قاطعی برای بقا در لیگ باشیم.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان ادامه داد: امیدوارم یک بازی با کیفیت همراه با کسب اولین ۳ امتیاز در این مقطع حساس باشد، سعی کردیم در هفته گذشته مشکلات فنی تیم را به حداقل برسانیم و آماده یک بازی سخت باشیم، چرا که تیم اهورا تیم قابل احترام و جنگنده ای است که امیدوارم بتوانیم از سد این حریف سخت عبور کنیم.

توسل با بیان اینکه پیش بینی در فوتسال سخت است و آنچه می گوییم ذهنیت و تفکرات و امیدهای ما است، اضافه کرد: تیم اهورا یک بازی خارج از خانه انجام می دهد و با توجه به شرایط جدول یک تساوی هم برای آنها نتیجه ایده آلی است. می دانیم آنها نیز برای جنگیدن و گرفتن امتیاز حداکثری می آیند. در تیم محروم و مصدوم نداریم.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: بازی قبلی ما مقابل شهروند ساری برای هر دو تیم سخت و نفس گیر بود و از نتیجه هم راضی نیستیم، در مقابل این تیم نیز به دنبال ۳ امتیاز بازی بودیم، ولی شرایط به گونه ای رقم خورد که کار به تساوی کشیده شد.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان تصریح کرد: تلاش بازیکنان و کادر فنی را تحسین می کنم و مطمئنم که با نهایت توان خود بازی کردند و بعد از این بازی خوشحال بودیم که یک بازی جانانه در این شرایط سخت انجام دادیم.

توسل خاطرنشان کرد: بعد از بازی مقابل اهورا در اصفهان نیز دو بازی خارج از خانه خواهیم داشت، ابتدا بازی برگشت مقابل اهورا در شهر بهبهان و سپس با تیم ایمان در شیراز و بازی آخر با شهروند ساری در اصفهان است.

وی اظهارکرد: تلاش می کنیم که نتیجه جدول پلی آف بقا را در دو بازی که مقابل اهورا داریم مشخص کنیم، اگر بتوانیم به این مهم برسیم فکر می کنم خیلی راحت و بااقتدار بتوانیم در جدول بمانیم و دو بازی آخر خیلی حساسیت برای ما نداشته باشد، اما اگر نتیجه ای غیر از این رقم بخورد باید تا هفته های آخر منتظر بمانیم تا ببینیم جدول به چه صورت خواهد بود، آنچه مسلم است ما با نهایت تلاش خود برای ماندن در جدول و لیگ برتر بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان گفت: تمام شهرها و استان ها به واسطه سهمیه لیگ برتری خود را درگیر می دانند و از تمام ظرفیت ها برای حمایت از تیم و سهمیه لیگ خود استفاده می کنند، چرا که ارزش آن را می دانند. در اصفهان می دانیم مسئولان دغدغه های زیادی دارند و شرایط سخت است، ولی دوست داریم حمایت ها از سرمایه گذارانی که وارد ورزش می شوند به ویژه فوتسال بیشتر شود، حیف است که این سرمایه ها و پتانسیل ها حمایت و دیده نشوند.

انتهای پیام

نظر شما