شناسهٔ خبر: 46944922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی تیم فوتسال اهورا: می‌دانیم مقابل تیم خوبی قرار می‌گیریم/ با ۷ غایب به اصفهان آمده‌ایم

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان گفت: تیم بازارهای کوثر اصفهان بازیکنان خوب، باکیفیت و باتجربه‌ای دارد که مطمئناً بازی را برای ما سخت می‌کنند و قطعاً بازی نزدیکی را شاهد خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان ، محسن علیپور درباره دیدار فردای تیمش برابر تیم بازارهای کوثر اصفهان در بازی معوقه هفته نخست مرحله پلی‌آف بقا در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در چند هفته اخیر داشتیم بازیکنان تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا نتایج دلخواه خود را کسب کنیم. در چند روز اخیر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و آماده بازی با تیم خوب کوثر اصفهان هستیم.

وی افزود: پیش‌بینی نتیجه این دیدار کار بسیار مشکلی است اما می‌دانیم برابر تیم خوبی قرار می‌گیریم. تیم بازارهای کوثر اصفهان بازیکنان خوب، باکیفیت و باتجربه‌ای دارد که مطمئناً بازی را برای ما سخت می‌کنند و قطعاً بازی نزدیکی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتسال اهورای بهبهان ادامه داد: مانند چند هفته گذشته 7 نفر از بازیکنان خود را به دلایل مختلف در اختیار نداریم اما 12 بازیکن جوان، آماده و باانگیزه را با خود به اصفهان آورده‌ایم که امیدوارم این جوانان بتوانند در دیدار فردا مانند 2 بازی گذشته باانگیزه و با تمرکز بالا بازی کنند و بتوانند روز خوبی را رقم بزنند.

علیپور گفت: به هر حال تعویق دیدار هفته نخست کار ما را سخت کرده و بازی‌های ما با فشردگی بیشتری انجام می‌شود، اما با درک این وضعیت و اینکه می‌دانیم ممکن است برای تمام تیم‌ها این اتفاق رخ دهد تلاش می‌کنیم در این شرایط سخت کنار یکدیگر باشیم چون ممکن است دیر یا زود این اتفاق برای همه تیم‌ها بیفتد. به هر حال خدا را شاکر هستم که مشکل حادی برای بازیکنان تیم کوثر ایجاد نشد و سلامتی خود را به دست آوردند و امیدوارم همه مردم از ابتلا به بیماری کرونا در امان بمانند.

وی تصریح کرد: امیدوارم فردا بازی جذاب و جوانمردانه‌ای از سوی هر 2 تیم شاهد باشیم و بازی در سلامت کامل آغاز شود و به پایان برسد.

انتهای پیام/165/ف

نظر شما