شناسهٔ خبر: 46932161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رد یا تأیید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر ارتباطی با جناح سیاسی آن‌ها نداشت

رئیس هیأت نظارت شهرستان اصفهان گفت: موارد متعددی از افراد منسوب به جناح اصولگرا یا اصلاح‌طلب وجود داشتند که رد یا تأیید صلاحیت شدند و رد صلاحیت‌ها به هیچ وجه ارتباطی با نگرش و جناح سیاسی افراد نداشت.

صاحب‌خبر -

احمد زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون اعلام نتیجه بررسی صلاحیت کاندیداهای شورای شهر اصفهان و اعتراضات برخی جناح‌ها مبنی بر بررسی سلیقه‌ای صلاحیت‌ها اظهار داشت: اعضا در هیأت نظارت و آن‌چه در هیأت اجرایی دیدیم، در بررسی صلاحیت‌ها به گزارش مراجع قانونی و محتوای گزارش توجه می‌کردند و به گرایش سیاسی افراد توجهی نداشتند.

رئیس هیأت نظارت شهرستان اصفهان ادامه داد: موارد متعددی از افراد منسوب به جناح اصولگرا یا اصلاح‌طلب وجود داشتند که رد یا تأیید صلاحیت شدند و رد صلاحیت‌ها به هیچ وجه ارتباطی با نگرش و جناح سیاسی افراد نداشت.

وی تصریح کرد: به دلیل حفظ آبروی افراد و همچنین از نظر قانونی مجاز به اسم آوردن از افرادی که رد یا تأیید صلاحیت شدند، نیستیم اما در زمان خودش که اسامی قطعی تاییدشدگان منتشر شود، مردم شاهد خواهند بود که در بررسی صلاحیت‌ها جناح‌ها و ارتباطات جناحی افراد نقشی نداشته است.

زمانی عنوان کرد: از صبح نهم اردیبهشت‌ماه به مدت چهار روز اعتراضات توسط نمایندگی هیأت عالی نظارت در استانداری اصفهان در ساعات اداری دریافت می‌شود و هیأت عالی نظارت استان اصفهان بلافاصله از فردا کار خود را برای بررسی نهایی تأیید صلاحیت‌ها و رسیدگی به شکایات آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج۱۰/س

نظر شما