شناسهٔ خبر: 46852639 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

حسینی میلانی اعلام کرد؛

هشدار وقوع آلودگی هوا و گرد و غبار در پایتخت طی ماه های پیش رو

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امسال به دلیل شرایط اقلیمی و خشکی ممکن است در اواخر بهار و تابستان شاهد آلاینده های ناشی از گرد و غبار و اوزون باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ آرش حسینی میلانی در جلسه صبح امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: متاسفانه در حال حاضر شیوع کرونا خطرات زیادی را ایجاد کرده لذا از دستگاه های مسئول می خواهم تا نسبت به قرنطینه های مرزی توجه ویژه داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر در تذکری در خصوص احتمال ایجاد آلودگی هوا در ماه های پیش رو عنوان کرد: امسال به دلیل شرایط اقلیمی و خشکی ممکن است در اواخر بهار و تابستان شاهد آلاینده های ناشی از گرد و غبار و اوزون باشیم.

وی افزود: سال گشته ۳۴ روز با اوزون در تیر و مرداد روبرو بودیم. امسال نیز به دلیل شرایط کرونا با لغو طرح ترافیک و افزایش آلودگی روبرو خواهیم بود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تصریح کرد: امسال حتی با گرد و غبار در فروردین مواجه بودیم این در حالی است که در گذشته به این شکل نبود و امسال ۴ روز ناسالم داشتیم که غبارهای آن از کانون های غبار خیز اطراف تهران بلند شده بود.

میلانی ابراز داشت: هنوز غبارهای کشور عربستان و عراق به کشور نرسیده است و باید منتظر آلودگی بیشتر باشیم، لذا باید کارگروهی برای این منظور تشکیل شود و به آن رسیدگی کند.

انتهای پیام/

نظر شما