شناسهٔ خبر: 46841511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازگشت ۷۰۰ میلیارد ریال به کشت و صنعت مغان/ وصول مطالبات شرکت پیگیری می‌شود

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با ورود کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری دادگستری استان اردبیل استیفاء ۷۰۰ میلیارد ریالی حقوق بیت‌المال در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در سال پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از تولید انجام گرفت.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال بازگشت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به بیت‌المال، پیگیری مطالبات و استیفاء حقوق شرکت به عنوان یکی از موارد مهم مورد توجه سیستم قضایی استان و اعضای هیأت مدیره شرکت قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با پیگیری‌های صورت گرفته، مبلغی بیش از ۷۳ میلیارد ریال از مطالبات شرکت در یک پرونده حقوقی که از سال ۱۳۹۳ وصول نشده بود، با اقدامات به عمل آمده و تشکیل جلسات متعدد در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری و پیگیری‌های مدیر عامل، رئیس هیات مدیره و مجموعه حقوقی شرکت ،این رقم تعیین تکلیف شد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در وهله اول ۲۲۰ میلیارد ریال از این مطالبات به حساب شرکت واریز و برای مابقی نیز تضمین‌های کامل اخذ شد تا در یک بازه زمانی مشخص پرداخت شود.

عتباتی گفت: در راستای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها، حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان اردبیل از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/3463/س

نظر شما