شناسهٔ خبر: 46822156 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

باشگاه زنیت: خداحافظ مربی افسانه‌ای

روزنامه خبر ورزشی

باشگاه زنیت کازان با انتشار متنی از زحمات آلکنو تشکر کرد و نوشت: مرسی از کار شما مربی.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، ولادیمیر آلکنو سرمربی جدید والیبال ایران پس از ۱۲ فصل زنیت کازان را ترک کرد و برای هدایت تیم ملی ایران وارد تهران شد. آلکنو خاطرات و موفقیت های زیادی را با زنیت کازان کسب کرده است اما در سال آخر با این تیم نتوانست نتایج دلخواه را به دست بیاورد.

رسانه رسمی زنیت کازان با انتشار متنی از آلکنو افسانه ای خداحافظی کرد. سایت زنیت کازان نوشت: "تیم ما تحت هدایت آلکنو به یکی از بهترین باشگاه های والیبال جهان تبدیل شد و افتخارات زیادی را کسب کرد. آلکنو در طول ۱۲ فصل هدایت زنیت کازان را بر عهده داشت و تیمش ۳۱ جام را به دست آورد.

فقط در ۱۲ فصل تیم کازان بیش از ۶۵۰ مسابقه با هدایت آلکو انجام داد. تصمیمات خارق العاده مربیگری او در موقعیت های پراسترس ده ها بار مسیر مسابقات ناموفق را تغییر داد و به زنیت اجازه داد تا جام ها را بدست آورد و از موقعیت های تقریبا ناامیدانه خارج شود.

آلکنو با حمایت مدیریت و اسپانسرهای باشگاه ، تیم قهرمان را ایجاد کرد. تیمی که برای چندین فصل در روسیه و اروپا حریف نداشت! . "زنیت-کازان" و کلمه "پیروزی" سالهاست که جدایی ناپذیر هستند و اگرچه در فصل های اخیر شکست های زیادی برای این تیم به ثبت رسیده اما نام ولادیمیر آلکو برای همیشه با حروف طلایی در تاریخ باشگاه ثبت شده است.

به گفته آلکنو ، وی پس از همکاری با تیم ملی ایران در المپیک توکیو ، حرفه مربیگری خود را به حالت تعلیق در خواهد آورد. برای ولادیمیر آلکنو آرزوی سلامتی، ماجراهای جالب جدید و موفقیت را داریم"

نظر شما