شناسهٔ خبر: 46778560 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛

استقلال ایران - الدحیل قطر/ تاج گذاری آبی‌ها مقابل یاران کریمی رقم خواهد خورد؟

تیم های فوتبال استقلال ایران و الدحیل قطر امشب در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال ایران که در پایان دور دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه سوم قرار گرفت، امشب در جده عربستان مقابل الدحیل، نماینده کشور قطر قرار می‌گیرند که پیروزی در این دیدار می‌تواند آبی پوشان را به صعود از گروه مرگ نزدیک کند.

شاگردان مجیدی در حالی برای این دیدار مهم آماده می‌شوند که هیچ بازیکن محروم و مصدومی در اردوی این تیم حضور ندارد و حتی گفته می‌شود داریوش شجاعیان هم به شرایط حضور در مسابقه رسیده است.

فرهاد مجیدی و بازیکنان استقلال ایران بعد از شکست الشرطه عراق با نتیجه ۳ بر صفر اکنون در جدی‌ترین محک آسیایی باید با نماینده کشور قطر دیدار کنند.

مجیدی که تاکنون تهاجمی‌ترین تیم آسیا را در اختیار دارد، برای دیدار با الدحیل از ۳ مهاجم در ترکیب اولیه تیمش بهره می‌برد.

سرمربی آبی پوشان در دیدار قبلی تیمش به ارسلان مطهری استراحت داد، تا این مهاجم گل ساز و گل زن را با حداکثر انرژی برای این دیدار مهم حفظ کند. بنابر این احتمال حضور همزمان مهدی قایدی، شیخ دیاباته و ارسلان مطهری در ترکیب اولیه آبی پوشان وجود دارد.

تیم فوتبال الدحیل برای تقابل با استقلال آماده شده و می‌خواهد با متوقف کردن و غرق کردن تیم قدرتمند ایرانی صدرنشینی را از آن خود کند. لموشی سرمربی الدحیل می‌خواهد اشتباهات بازی اخیر مقابل الاهلی را جبران کند و ۳ امتیاز بازی را کسب کند.

بیشتر بخوانید

الدحیل برای این بازی برنامه ریزی کرده تا با شکست دادن استقلال  و صدرنشینی شانس اول صعود به مرحله بعد باشد.

حریف قطری استقلال که در لیگ ستارگان قطر دوم شده از بازیکن سرشناس زیادی برخوردار است. ادمیلسون جونیور بلژیکی که در ۱۶ بازی در لیگ ستارگان ۱۲ گل به ثمر رسانده تا المعز علی آقای گل جام ملت‌های آسیا و مایکل اولونگا که آقای گل لیگ ژاپن در فصل ۲۰۲۰ بوده و در ۹ بازی برای الدحیل، ۶ گل زده اند.

الدحیل به جز این نفرات، بازیکنان سرشناس دیگری هم دارد و باید دید استقلال می‌تواند مقابل این تیم سومین برد متوالی‌ خود در آسیا را جشن بگیرد یا نه.

بدون شک حضور علی کریمی مقابل استقلال از ویژه‌ترین اتفاقات این دیدار است. او برای اولین بار بعد از جدایی از استقلال در شرایطی مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت که هنوز جای خالی او در این تیم احساس می‌شود و باید دید فرهاد مجیدی چه برنامه‌ای برای مهار شاگرد سابقش دارد.

دیدار شاگردان مجیدی با الدحیل امشب (چهارشنبه) ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه ملک عبدالله جده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما