شناسهٔ خبر: 46778398 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

معاون هماهنگی توانیر: با خاطیان استخراج ارز دیجیتال برخورد محکمی صورت خواهد گرفت

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: به منظور تأمین برق مورد نیاز مؤسسات اقتصادی مجاز برای استخراج ارز دیجیتال شرایط مناسبی ایجاد شده و با توجه به تأکیدات وزیر نیرو با فعالان استخراج ارز دیجیتال که مقررات و قوانین جاری را رعایت نکند و باعث اختلال در شبکه شوند برخورد محکمی صورت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -
غلامعلی رخشانی مهر در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به کاهش بارندگی در سال آبی جاری اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش باران و نزولات جوی نسبت به سال گذشته کاهش داشته و از سوی دیگر پیش بینی‌های هواشناسی حکایت از گرمای زودرس هوا دارد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تصریح کرد: با وجود کاهش بارش و گرمای زودرس شرکت توانیر از همه توان خود برای تامین برق مورد نیاز واحد‌های خانگی و صنایع استفاده خواهد کرد، به همین منظور تمام ادارات و نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۰ موظف هستند همکاری لازم را با شرکت‌های توزیع به منظور مدیریت مصرف برق داشته باشند.
 
 

وی افزود: تعداد بالای مشترکان اداری در سطح استان تهران، می‌تواند نقشه ویژه‌ای  برای کاهش بار در شبکه توزیع کشور ایجاد کند.

رخشانی مهر با بیان اینکه شرکت توانیر به دنبال این است که مانند سال گذشته برق رسانی در کشور به صورت مستمر ادامه پیدا کند، تصریح کرد:  شرکت توانی به دنبال عقد قرارداد با مشترکان بزرگ با مولد‌های خود تامین و انرژی پاک بخشی از نیاز شبکه در ساعات اوج بار را تامین کند.

به گفته وی؛ همکاری با شرکت و موسسات دانش بنیان به منظور توسعه استفاده از فناوری‌های جدید مانند اینترنت اشیا برای کنترل سامانه‌های سرمایشی ادارات و مدیریت هوشمند باز امسال نیز در دستور کار شرکت توانیر قرار گرفته است.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تصریح کرد: به منظور تامین برق مورد نیاز موسسات اقتصادی مجاز برای استخراج ارز دیجیتال شرایط مناسبی ایجاد شده و با توجه به تاکیدات وزیر نیرو با فعالان استخراج ارز دیجیتال که مقررات و قوانین جاری را رعایت نکند و باعث اختلال در شبکه شوند برخورد محکمی صورت خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/

نظر شما