شناسهٔ خبر: 46774889 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمالوند: با تاکتیکی ویژه به مصاف الدحیل می‌رویم

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در مورد بازی این تیم با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا، توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند مربی و مدیرفنی تیم فوتبال استقلال، در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی فردای ما برابر الدحیل، بازی بسیار سختی است. تیم الدحیل تیمی است که سازماندهی خوبی دارد و ما آن‌ها را به خوبی آنالیز کرده‌ایم. بازی‌های آن‌ها در قطر و اینجا را مورد بررسی قرار داده‌ایم. خودمان را برای این بازی مهم آماده کرده‌ایم.

او ادامه داد: اینطور به نظر می‌رسد که برنده بازی فردا می‌تواند تا حدود زیادی خیال خود را از صعود راحت کند. ما به دنبال این هستیم تا یک ثبات خوب پیدا کنیم و با تمام وجودمان، با قلبمان برای هواداران میلیونی خود تلاش می‌کنیم تا باز هم به موفقیت برسیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و الان هم تمام تمرکزمان روی بازی فردا است و امیدوارم پیروز بازی فردا هم ما باشیم. ما در ۲ بازی قبلی تغییر تاکتیک و سیستم داشتیم و یقینا فردا هم با تاکتیکی ویژه بازی می‌کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره تنوع تاکتیک‌های استقلال در گلزنی و تعدد نفرات گلزن استقلال، گفت: ما در استقلال بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم و وقتی ۴ بازیکن در ۲ بازی یک تورنمنت، هر یک ۲ گل زده‌اند، نشان دهنده تنوع تاکتیکی آن تیم است. این موضوع دست ما را باز گذاشته تا به شکلی طراحی کنیم که یک یا ۲ بازیکن خاص مورد هدف نباشند و با توجه به تنوع تاکتیکی تیم ما، هر بازیکنی می‌تواند در موقعیت گلزنی قرار بگیرد و گل بزند.

کمالوند در پایان و در پاسخ به سوالی درباره غیبت فرهاد مجیدی در این نشست خبری، اظهار کرد: در هر صورت آنچه که ما در اینجا مطرح می‌کنیم، تفکرات مجیدی است و او به عنوان سرمربی تیم مسائل را بیان می‌کند و آنچه هم که ما مطرح کردیم، مسائلی است که در ذهن سرمربی ما است. فرهاد مجیدی به واسطه حضور چندین ساله در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بازیکن و مربی، کاملا به این فضای مسابقات اشراف دارد و این به ما خیلی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما